Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Планирай следващото пътешествие според възможностите си с нова услуга

Как започвате да планирате своето следващо пътуване? Не винаги сте наясно, къде ви се ходи, колко време ще ви отнеме или пък, какъв бюджет бихте си позволили да заделите.
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air от днес стартира нов инструмент за търсене на своя уебсайт, предназначен да вдъхновява пътниците, които не са решили къде да прекарат следващата си почивка. Иновативната услуга се казва Trip Planner.
Trip Planner дава възможност на потребителите да открият нови и вълнуващи дестинации, предоставяйки им избор по разнообразни филтри: вид на почивката (ваканционна категория), начална точка, дата, продължителност на пътуването и бюджет. След като зададете филтрите, Wizz Air ще свърши цялата останала работа вместо вас – ще претърси своята богата мрежа от над 550 маршрута, за да ви предложи различни дестинации, които отговарят на вашите критерии.
Пътниците могат да избират от няколко ваканционни категории: градска почивка, семейна почивка, зимни спортове, приключения/спорт, романтика, плажове, интригуващи маршрути, забавления/нощен живот и евтина бира. От екзотични плажни почивки в Катания до екстремни ски преживявания в Женева, от интригуващ нощен живот в Дубай до романтични лунни разходки в Барселона, безброй нови и вълнуващи приключения очакват клиентите на Wizz Air всеки ден с любезното съдействие на Trip Planner.
Хари Дрок, Ръководител на електронната търговия на Wizz Air, заяви: „Като шести най-посещаван уебсайт на авиокомпания в света, ние постоянно се стремим да подобряваме потребителското преживяване. Новият дългоочакван инструмент за търсене ще вдъхнови нашите пътници да посетят уникални и вълнуващи дестинации от непрекъснато нарастващата мрежа на Wizz Air. Ние вярваме, че Trip Planner ще бъде оценен високо от пасажерите, които търсят нови дестинации и приключения, възползвайки се от ниските цени на Wizz Air, наслаждавайки се на нашето приятелско и професионално обслужване. Каним всички да следят любимата нискотарифна авиокомпания на цяла Европа във Facebook, където ще представим някои от неподозирано колоритните дестинации в нашата мрежа.“
Нека да опитаме. Къде ли ни се ходи...
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.