Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Продажбите на Heineken с най-добро представяне от десетилетие
С ръст от 8.3% на обема продажби за 2019 Heineken® се гордее с най-доброто си представяне за повече от десетилетие. "2019 г. е поредната година, в която постигнахме превъзходни резултати, със забележително силно представяне през втората половина от годината.", казва Жан-Франсоа ван Боксмеер, изпълнителен директор на компанията.
[[{"fid":"348604","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":800,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Растежът е добре балансиран, с ръст на обема на бирата от 3.1% и с повишение на приходите за хектолитър с 3.3%, водени от стабилни цени и фокус към Премиум портфолиото. Ръстът на бранда Heineken® скача до 8.3%, като повече от 40 държави са постигнали двуцифрен ръст. Успешно продължава и реализирането на Heineken® 0.0, наличен вече а 57 пазара. Оперативната печалба е с органичен ръст от 3.9%. Органичен ръст от 4,3 % има и принетната печалба, която е в размер на 2,517 млн. евро.
Стратегията на компанията остава ориентирана към растеж, с все по-голям акцент върху неговата устойчивост, както в социален, така и в екологичен план. "През последното десетилетие, сме намалили потреблението ни на вода с почти една трета, до 3,4 хектолитра вода на произведен хектолитър. Увеличихме също и потреблението на възобновяемата енергия в производството до 19%. На повече от 60 пазара, изразходвахме над 10% от медийният бюджет на Heineken®, за информационни кампании за повишаване на отговорното потребление.", коментира Жан-Франсоа ван Боксмеер. Неговите очаквания за 2020 са за среден едноцифрен ръст на оперативната печалба на органична основа.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.