Продажбите на Нестле растат

Продажбите на Нестле растат

Продажбите на Нестле растат

Чрез устойчив напредък на модела за създаване на споделена стойност на Нестле, компанията е на път да постигне целите си за 2018 г., като тези резултати са подкрепени от засилващия се импулс в Съединените щати и Китай, както и в категория Детски храни.

Общите продажби са се увеличили с 2,3% до 43,9 млрд. швейцарски франка (първото полугодие на 2017 г.: 42,9 млрд. швейцарски франка).

Основният марж на оперативната печалба е 16,1%, което представлява увеличение с 20 базисни пункта във фиксирана валута на отчетна база. Оперативната печалба от търговски операции е 14,06%, което е намаление от 50 базисни пункта на отчетна база поради по-високите разходи за преструктуриране и други нетни търговски позиции.

Печалбата на акция е нараснала с 21,4% до 1,92 швейцарски франка на отчетна база. Основната печалба на акция е нараснала с 9,2% във фиксирана валута и с 10,4% до 1,86 швейцарски франка на отчетна база.

Паричният поток се е увеличил с 52%, от 1,9 млрд. швейцарски франка до 2,9 млрд. швейцарски франка.

„Резултатите от първото полугодие потвърждават, че нашите стратегически инициативи и стриктното изпълнение дават резултат. Нестле поддържа окуражаващия органичен ръст на приходите от продажби, който видяхме в началото на годината. По-специално, пазарите в Съединените щати и Китай показват значително подобрение. Останахме доволни също и от засиления органичен ръст в нашата основна категория Детски храни”, заяви Марк Шнайдер, главен изпълнителен директор на Nestlé.

„Развитие на маржа е в пълно съответствие с нашите цели за 2020 г. Ние създаваме споделена стойност, като „преследваме” ръст и възвращаемост по един балансиран начин. В съответствие с този подход ние сме засилили усилията си за иновации в продуктите, за да стимулираме бъдещия ръст и сме предприели значителни усилия за намаляване на разходите, по-специално в зоната EMENA (Европа, Близкия Изток и Северна Африка), както и в нашия Корпоративен център. За втората половина на 2018 г. очакваме по-нататъшно подобрение на ръста на продажби. Подобряването на маржа очакваме да се ускори от допълнителни ползи от програмите ни за ефективност и по-благоприятното ценообразуване на стоките”, допълни той

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ