Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Разван Бланита преди Investor 20: За еМАГ Черният петък е като Коледа

Дни преди юбилейната бизнес конференция Investor 20, с която Investor.bg ще отбележи 20-тата си годишнина, в интервю за Bloomberg TV Bulgaria директорът на eMAG Marketplace България г-н Разван Бланита загатна в аванс едни от важните тенденции, за които ще стане дума на събитието на 2 ноември.
„Пандемията определено се отрази на онлайн търговията. Засега онлайн секторът се представя добре. В момента имаме над 1 милион активни клиенти, а в сайта на eMAG България отчитаме над 9 милиона посещения ежемесечно и около 600 000 инсталирания на мобилното ни приложение. В eMAG Marketplace има над 4800 търговци, които предлагат над 1 милион продукти, като очакваме броят им да нахвърли 6000. През последната година трафикът в платформата се е увеличил с 40%.“, това заяви той в ефира на предаването "В развитие" с водещ Вероника Денизова. Той ще бъде един от гостите по време на конференцията. Тя ще се проведе на 2 ноември от 13:00 часа в хотел Hyatt Regency Sofia и ще се излъчва на живо на Investor Media PRO и в каналите на Investor.bg. Може да я проследите на място или на живо след предварителна регистрация на https://investormediapro.bg/event/investor-20/.
"По време на пандемията започнахме да изпращаме на търговците си в eMAG Marketplace всяка седмица информация и статистика за целия български пазар, както и предложения за дейността, която могат да извършват на нашата платформа", заяви Бланита. От думите му стана ясно, че сред най-добре представящите се сегменти в онлайн търговията, са потребителската електроника, мобилните телефони, малките домакински уреди, както и тези за отопление. Към списъка можем да добавим комплекти от типа "направи си сам", както и мебели. "В момента се фокусираме върху продуктите, които карат клиентите да се връщат към платформата ни – модни продукти, някои храни, кафе, продукти за реновиране на дома".
Друга тема от разговора бе свързана с предстоящия Черен петък, който тази година ще се проведе на 19-ти ноември.
"За нас Черния петък е нещо като Коледа, тъй като е най-голямото ни събитие. Подготовката започва в началото на лятото, когато стартираме разговори с нашите търговци, за да разработим стратегия за продуктите и да имаме време за необходимото им внедряване. През есента изпращаме на продавачите си „Наръчник за успех по време на Черния петък“. Миналата година имахме около 2.5 милиона посещения на сайта, а тази година очакваме ръст в броя на плащанията с карта", допълни Разван Бланита.
Целия разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria: https://www.bloombergtv.bg/a/17-v-razvitie/99558-po-vreme-na-pandemiyata-klientite-zapochnaha-da-tarsyat-plaformi-v-koito-mogat-da-nameryat-vsichko
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Томислав Дончев: Конкурентоспособността идва от знанието
Технологии |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.