Разван Бланита преди Investor 20: За еМАГ Черният петък е като Коледа

Разван Бланита преди Investor 20: За еМАГ Черният петък е като Коледа

Дни преди юбилейната бизнес конференция Investor 20, с която Investor.bg ще отбележи 20-тата си годишнина, в интервю за Bloomberg TV Bulgaria директорът на eMAG Marketplace България г-н Разван Бланита загатна в аванс едни от важните тенденции, за които ще стане дума на събитието на 2 ноември.

„Пандемията определено се отрази на онлайн търговията. Засега онлайн секторът се представя добре. В момента имаме над 1 милион активни клиенти, а в сайта на eMAG България отчитаме над 9 милиона посещения ежемесечно и около 600 000 инсталирания на мобилното ни приложение. В eMAG Marketplace има над 4800 търговци, които предлагат над 1 милион продукти, като очакваме броят им да нахвърли 6000. През последната година трафикът в платформата се е увеличил с 40%.“, това заяви той в ефира на предаването "В развитие" с водещ Вероника Денизова. Той ще бъде един от гостите по време на конференцията. Тя ще се проведе на 2 ноември от 13:00 часа в хотел Hyatt Regency Sofia и ще се излъчва на живо на Investor Media PRO и в каналите на Investor.bg. Може да я проследите на място или на живо след предварителна регистрация на https://investormediapro.bg/event/investor-20/.

"По време на пандемията започнахме да изпращаме на търговците си в eMAG Marketplace всяка седмица информация и статистика за целия български пазар, както и предложения за дейността, която могат да извършват на нашата платформа", заяви Бланита. От думите му стана ясно, че сред най-добре представящите се сегменти в онлайн търговията, са потребителската електроника, мобилните телефони, малките домакински уреди, както и тези за отопление. Към списъка можем да добавим комплекти от типа "направи си сам", както и мебели. "В момента се фокусираме върху продуктите, които карат клиентите да се връщат към платформата ни – модни продукти, някои храни, кафе, продукти за реновиране на дома".

 Друга тема от разговора бе свързана с предстоящия Черен петък, който тази година ще се проведе на 19-ти ноември.

 "За нас Черния петък е нещо като Коледа, тъй като е най-голямото ни събитие. Подготовката започва в началото на лятото, когато стартираме разговори с нашите търговци, за да разработим стратегия за продуктите и да имаме време за необходимото им внедряване. През есента изпращаме на продавачите си „Наръчник за успех по време на Черния петък“. Миналата година имахме около 2.5 милиона посещения на сайта, а тази година очакваме ръст в броя на плащанията с карта", допълни Разван Бланита.

 Целия разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria: https://www.bloombergtv.bg/a/17-v-razvitie/99558-po-vreme-na-pandemiyata-klientite-zapochnaha-da-tarsyat-plaformi-v-koito-mogat-da-nameryat-vsichko

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп