Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Разван Бланита преди Investor 20: За еМАГ Черният петък е като Коледа

Дни преди юбилейната бизнес конференция Investor 20, с която Investor.bg ще отбележи 20-тата си годишнина, в интервю за Bloomberg TV Bulgaria директорът на eMAG Marketplace България г-н Разван Бланита загатна в аванс едни от важните тенденции, за които ще стане дума на събитието на 2 ноември.
„Пандемията определено се отрази на онлайн търговията. Засега онлайн секторът се представя добре. В момента имаме над 1 милион активни клиенти, а в сайта на eMAG България отчитаме над 9 милиона посещения ежемесечно и около 600 000 инсталирания на мобилното ни приложение. В eMAG Marketplace има над 4800 търговци, които предлагат над 1 милион продукти, като очакваме броят им да нахвърли 6000. През последната година трафикът в платформата се е увеличил с 40%.“, това заяви той в ефира на предаването "В развитие" с водещ Вероника Денизова. Той ще бъде един от гостите по време на конференцията. Тя ще се проведе на 2 ноември от 13:00 часа в хотел Hyatt Regency Sofia и ще се излъчва на живо на Investor Media PRO и в каналите на Investor.bg. Може да я проследите на място или на живо след предварителна регистрация на https://investormediapro.bg/event/investor-20/.
"По време на пандемията започнахме да изпращаме на търговците си в eMAG Marketplace всяка седмица информация и статистика за целия български пазар, както и предложения за дейността, която могат да извършват на нашата платформа", заяви Бланита. От думите му стана ясно, че сред най-добре представящите се сегменти в онлайн търговията, са потребителската електроника, мобилните телефони, малките домакински уреди, както и тези за отопление. Към списъка можем да добавим комплекти от типа "направи си сам", както и мебели. "В момента се фокусираме върху продуктите, които карат клиентите да се връщат към платформата ни – модни продукти, някои храни, кафе, продукти за реновиране на дома".
Друга тема от разговора бе свързана с предстоящия Черен петък, който тази година ще се проведе на 19-ти ноември.
"За нас Черния петък е нещо като Коледа, тъй като е най-голямото ни събитие. Подготовката започва в началото на лятото, когато стартираме разговори с нашите търговци, за да разработим стратегия за продуктите и да имаме време за необходимото им внедряване. През есента изпращаме на продавачите си „Наръчник за успех по време на Черния петък“. Миналата година имахме около 2.5 милиона посещения на сайта, а тази година очакваме ръст в броя на плащанията с карта", допълни Разван Бланита.
Целия разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria: https://www.bloombergtv.bg/a/17-v-razvitie/99558-po-vreme-na-pandemiyata-klientite-zapochnaha-da-tarsyat-plaformi-v-koito-mogat-da-nameryat-vsichko
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси напредват, фокусът на инвеститорите е върху корпоративните отчети и митата*
Финанси |Рядко първо издание на романа „Хобит“ от Дж. Р. Р Толкин беше продадено във Великобритания за 43 000 паунда
Бизнес |Sony повиши прогнозата си за печалба след силно тримесечие
Компании |Рекорд в историята на тенис турнира: Наградният фонд на US Open стигна 90 млн. долара
Спорт |Кремъл: Тръмп и Путин ще се срещнат в близките дни
Политика |Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Технологии |Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Политика |Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
Политика |„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Бизнес |Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Свят |Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Наука и Здраве |ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Икономика |Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп
Маркетинг |

Коментари
Няма въведени кометари.