Ресторантите отвориха и PepsiCo отчете скок в приходите

Ресторантите отвориха и PepsiCo отчете скок в приходите

Отпадането  на мерките и отварянето на заведенията  доведе до значителни ръстове в продажбите на газирани напитки. PepsiCo отчете ръст на глобалните си приходи за второто тримесечие с 20% повече в сравнение със същия период на 2020 г., предаде Си Ен Би Си.

„Променихме много неща по време на пандемията, дори успяхме да инвестираме в бизнеса и това сега ни се отплаща“, коментира директорът Хю Джонсън.

Компанията  има 19 млрд. долара приходи, вместо очакваните 17 млрд. долара.

Чистата  печалба за периода е 2,36 млрд. долара, с над 40% ръст.

Обемът на продадените напитки се увеличава с 15%. Другите марки на компанията, като Doritos и Cheetos, са генерирали органичен ръст от 6%.

Компанията обяви, че разширява обхвата на програмата си за подобряване на ефективността. До 2026 г. PepsiCо трябва да генерира поне 1 млрд. Долара годишни спестявания.  

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика
Boeing иска отмяна на правилата за емисии, за да продаде още 35 товарни самолета 777F
Тактики за справяне с пасивно-агресивни хора
КЗП състави над 30 акта за нарушения за необосновано повишаване на цените