Ресторантите отвориха и PepsiCo отчете скок в приходите

Ресторантите отвориха и PepsiCo отчете скок в приходите

Отпадането  на мерките и отварянето на заведенията  доведе до значителни ръстове в продажбите на газирани напитки. PepsiCo отчете ръст на глобалните си приходи за второто тримесечие с 20% повече в сравнение със същия период на 2020 г., предаде Си Ен Би Си.

„Променихме много неща по време на пандемията, дори успяхме да инвестираме в бизнеса и това сега ни се отплаща“, коментира директорът Хю Джонсън.

Компанията  има 19 млрд. долара приходи, вместо очакваните 17 млрд. долара.

Чистата  печалба за периода е 2,36 млрд. долара, с над 40% ръст.

Обемът на продадените напитки се увеличава с 15%. Другите марки на компанията, като Doritos и Cheetos, са генерирали органичен ръст от 6%.

Компанията обяви, че разширява обхвата на програмата си за подобряване на ефективността. До 2026 г. PepsiCо трябва да генерира поне 1 млрд. Долара годишни спестявания.  

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"