Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ресторантите отвориха и PepsiCo отчете скок в приходите
Отпадането на мерките и отварянето на заведенията доведе до значителни ръстове в продажбите на газирани напитки. PepsiCo отчете ръст на глобалните си приходи за второто тримесечие с 20% повече в сравнение със същия период на 2020 г., предаде Си Ен Би Си.
„Променихме много неща по време на пандемията, дори успяхме да инвестираме в бизнеса и това сега ни се отплаща“, коментира директорът Хю Джонсън.
Компанията има 19 млрд. долара приходи, вместо очакваните 17 млрд. долара.
Чистата печалба за периода е 2,36 млрд. долара, с над 40% ръст.
Обемът на продадените напитки се увеличава с 15%. Другите марки на компанията, като Doritos и Cheetos, са генерирали органичен ръст от 6%.
Компанията обяви, че разширява обхвата на програмата си за подобряване на ефективността. До 2026 г. PepsiCо трябва да генерира поне 1 млрд. Долара годишни спестявания.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.