Спад на бизнес доверието в Германия заради изборите

Спад на бизнес доверието в Германия заради изборите

Оптимизмът на германския бизнес е отслабнал през септември преди изборите и на фона на опасенията около укрепването на еврото. Това сочи публикувано днес ключово изследване.

Мюнхенският институт Ifo съобщи, че неговият индекс, измерващ нагласите на бизнес средите, е отстъпил до 115,2 пункта този септември спрямо 115,9 пункта през август.

Стивън Браун, икономист за Capital Economics, коментира, че по-силното евро може да е оказало натиск на доверието.

Поскъпване на валутата може да ощети износа на една страна.

Курсът на еврото се повиши до около 1,20 долара спрямо 1,05 долара в началото на годината.

И все пак резултатът от проучването остава доста над осреднената дългосрочна стойност за периода след 1991 година (102,1 пункта), тъй като Германия се радва на стабилен растеж и ниска безработица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Напреженията по света са довели до рекордни приходи за оръжейните производители