Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Starbucks също спира да рекламира в социалните мрежи
Starbucks е поредната компания, която спира да рекламира в социалните мрежи. От компанията твърдят, че действията й не са част от кампанията "#StopHateforProfit", но спира социалните си реклами, докато разговаря с организации за граждански права и своите медийни партньори за това как да спрете речта на омразата онлайн, информира Асошиейтед прес.
Компанията е поредният голям рекламодател, който взема подобно решение на фона на бойкот, започнал с Facebook, който вече обхвана и удря други платформи за социални медии. В петък Coca Cola заяви, че ще спре рекламата на всички платформи за социални медии в световен мащаб, докато Unilever спира рекламата във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ до 31 декември. Към кампанията вече се включиха над 100 компании, сред които европейския гигант за потребителски стоки зад сладоледа на Ben & Jerry и сапуна Dove, производителят на дънки Levi's, филмова компания Magnolia Pictures, Patagonia, REI и др.
В отговор на компаниите, които спират рекламите си, изпълнителният директор на Facebook Каролин Евърсън заяви по-рано тази седмица, че платформата за социални мрежи се ангажира да пречиства омразното съдържание от своите услуги.
"Разговорите ни с маркетолозите и организациите за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро", казва Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група на Facebook.
Пазарната стойност на Facebook спадна в петък с повече от 8% или около 50 милиарда долара, тъй като повече компании заявиха, че ще поставят на пауза реклами. Запасите в Twitter също паднаха с повече от 7% в петък.
"Мисията на компанията е да обслужва обществения разговор и да гарантира, че Twitter е място, където хората могат да осъществяват човешки връзки, да търсят и получават достоверна и достоверна информация и да се изразяват свободно и безопасно. Twitter уважава решенията на нашите партньори и през това време ще продължи да работи и да общува в тясно сътрудничество с тях", коментира в петък Сара Персонет, вицепрезидент по глобалните клиентски решения в Twitter.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Валдис Домбровскис: България теоретично може да кандидатства и за трето плащане по ПВУ през 2025 г.
България |Петролът поскъпва, след като ОПЕК+ се отказа увеличението на добива през първото тримесечие на 2026 г.
Енергетика |Зеленски благодари на Германия за помощта за укрепването на ПВО на Украйна с ракети „Пейтриът“
Свят |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.