Starbucks също спира да рекламира в социалните мрежи

Starbucks също спира да рекламира в социалните мрежи

Starbucks също спира да рекламира в социалните мрежи

Starbucks е поредната компания, която спира да рекламира в социалните мрежи. От компанията твърдят, че действията й не са част от кампанията "#StopHateforProfit", но спира социалните си реклами, докато разговаря с организации за граждански права и своите медийни партньори за това как да спрете речта на омразата онлайн, информира Асошиейтед прес. 

Компанията е поредният голям рекламодател, който взема подобно решение на фона на бойкот, започнал с Facebook, който вече обхвана и удря други платформи за социални медии. В петък Coca Cola заяви, че ще спре рекламата на всички платформи за социални медии в световен мащаб, докато Unilever спира рекламата във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ до 31 декември. Към кампанията вече се включиха над 100 компании, сред които  европейския гигант за потребителски стоки зад сладоледа на Ben & Jerry и сапуна Dove, производителят на дънки Levi's, филмова компания Magnolia Pictures, Patagonia, REI и др.

В отговор на компаниите, които спират рекламите си, изпълнителният директор на Facebook Каролин Евърсън заяви по-рано тази седмица, че платформата за социални мрежи се ангажира да пречиства омразното съдържание от своите услуги.

"Разговорите ни с маркетолозите и организациите за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро", казва Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група на Facebook.

Пазарната стойност на Facebook спадна в петък с повече от 8% или около 50 милиарда долара, тъй като повече компании заявиха, че ще поставят на пауза реклами. Запасите в Twitter също паднаха с повече от 7% в петък.

"Мисията на компанията е да обслужва обществения разговор и да гарантира, че Twitter е място, където хората могат да осъществяват човешки връзки, да търсят и получават достоверна и достоверна информация и да се изразяват свободно и безопасно. Twitter уважава решенията на нашите партньори и през това време ще продължи да работи и да общува в тясно сътрудничество с тях", коментира в петък Сара Персонет, вицепрезидент по глобалните клиентски решения в Twitter. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ