Tesla мести седалището си в Тексас

Tesla мести седалището си в Тексас

Седалището на Tesla получава нов адрес в Остин, на територията на американския щат Тексас. Това потвърди съоснователят и главен изпълнителен директор Илон Мъск по време на среща с акционерите.

В момента компанията за електрически автомобили е базирана в Пало Алто, Калифорния, близо до първоначалната си централа в Сан Карлос, и първата си фабрика във Фремонт, пише CNN.

Той се позова на достъпността на жилищата и дългите пътувания и каза, че заводът в Остин е на 5 минути от летището и на 15 минути от центъра.

Средната цена на жилищата в Пало Алто е 3.3 млн. долара, докато тази на имотите в Остин е 588 хил. долара по данни на Realtor.com. Самият Мъск заяви през декември, че се е преместил в Тексас, а компанията му SpaceX разработва масивната ракетна система Starship в южните части на щата.

Въпреки този ход Tesla планира да продължи „значително“ разширяване в Калифорния. „Това не е нещо като напускане на Tesla от Калифорния“, коментира той и добави, че компанията възнамерява да увеличи производството от фабриките във Фремонт и Невада с 50%.

Още през 2020 г. милиардерът каза, че смята да премести централата на компанията в Тексас или в Невада. Това стана след спор между него и окръг Аламеда, където се намира и Фремонт, свързан с работата на фабриката по време на пандемията. Тогава Мъск обяви, че ще съди окръга и ще премести основния си офис си извън щата Калифорния.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо