Томсън Ройтерс съкращава 2000 работни места

Томсън Ройтерс съкращава 2000 работни места

Томсън Ройтерс (Thomson Reuters Corp) обяви днес, че ще съкрати около 2000 работни места или близо 4 процента от служителите си в света, а за четвъртото тримесечие ще поеме разходи от 200-250 млн. долара с цел да рационализира бизнеса си, предаде Ройтерс.

Преструктурирането в 39 държави и 150 центъра на дейност ще засегне най-вече подразделенията "Финанси и риск" и "Предприятия, технологии и операции".

За компанията, предоставяща новини и информационни услуги, в света работят около 48 000 души.

Промените са част от многогодишните усилия на групата да рационализира бизнеса си, посочи главният й изпълнителен директор Джим Смит.

Става дума за опростяване и премахване на бюрокрация и нива, които ни усложняват и забавят. Тези действия не са основани на реакция на пазарни условия или на слаби резултати, увери той.

В новинарското подразделение на Ройтерс няма да има намаляване на редакционния състав, се посочва в паметна записка до служителите.

Томсън Ройтерс обяви лек спад на чистата печалба за третото тримесечие до 286 млн. долара спрямо 293 млн. долара през същия период на миналата година. Приходите й са нараснали с 1 процент до 2,74 млрд. долара преди отчитане на валутните колебания и са останали без промяна след коригиране според валутните курсове.

Източник: БТА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси