Велинград Active - "Продукт на годината" сред минералните води

Велинград Active - Продукт на годината сред минералните води

Спортната разфасовка на минерална вода Велинград – Active спечели наградата „Продукт на годината“ 2020 в категория „Минерални води“*. Призьорите - най-иновативните продукти и услуги, представени на българския пазар през последните 18 месеца, бяха обявени на специална дигитална церемония.

[[{"fid":"355644","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":720,"width":1280,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Известният футболист Ваня Джаферович обявява отличието „Продукт на  годината“ 2020 на минерална вода Велинград Active, 750 мл в категория   „Минерални води“.

Минерална вода Велинград извира под естествено налягане от дълбочина до 1200 метра, при температура около 37 градуса по Целзий. Дълбочинният ѝ произход помага за нейната естествена филтрация, която влияе положително на качеството и чистотата на водата. Тя се отличава с ниско ниво на минерализация, високо pH, и изключително добри вкусови качества. Тази комбинация помага на организма да преработва съдържащите се в нея вещества и влияе положително на функциите на органите. Минерална вода Велинград се предлага в разнообразие от разфасовки, които отговарят на нуждите на потребителите, а спортната бутилка Active е разработена специално за спортуващите редовно и активните градски хора.

„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в областта на услугите и продуктовите решения, която се присъжда на база гласуване на потребителите. Основан през 1987 г във Франция, конкурсът днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Основните му цели са запознаването на потребителите с най-новите продукти на пазара и отличаването на компаниите производители за тяхната иновативност и високото качество на продуктите им. „Продукт на годината“ се провежда успешно за четвърти път в България. Победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от Nielsen International сред 2000 респонденти.

Търговската мрежа на дребно остава силно конкурентна, споделиха от Nielsen на база експертни глобални наблюдения. Факт обаче е, че с разпространението на COVID-19 тази конкуренция се засилва още повече. Производителите се стремят да отличат своите продукти на фона на променящите се навици за пазаруване. А търговците се състезават за лоялността на потребителите, коментират авторите на проучването.

„В моменти на криза потребителите не се променят – сподели Христо Стефанов, представител на “Продукт на годината” за България – те продължават да търсят най-качествените и иновативни продукти на пазара. Но вече се нуждаят от повече доказателства, че взимат правилните решения за покупка. Логото „Продукт на годината“ е особено ценен маркетингов инструмент, именно защото се възприема като утвърден символ за качество. То дава увереност на хората, че изборът им е правилен и продуктите или услугите, които са отличени с него, са иновативни и предпочитани.“

 

*Проучване на Nielsen International сред 2000 потребители.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“