Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Втори ден на жп блокада във Франция

Железопътният трафик във Франция и днес ще бъде блокиран, във втория ден от стачката, съобщава Франс прес.
В движение ще са само 1 от 7 високоскоростни влака и 1 от 5 регионални влака, съобщи националната компания SNCF.
Международният трафик ще е почти нормален за Талис и Евростар, но няма да има влакове към Италия, Швейцария и Испания, а към Германия ще се движи 1 на всеки 3 влака.
Трудно, както и вчера, ще е придвижването по част от регионалните линии от Париж до предградията.
Жп служителите обявиха вчера, че започват дългосрочна стачка по два дни на всеки пет срещу реформата, която предвижда либерализация на сектора и според синдикатите ощетява социалните им придобивки. По тази схема следващата стачна вълна ще е на 8 и 9 април.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЕК призова държавите от ЕС и кандидатите за присъединяване да не участват в парада в Москва
Свят |Китайски автомобилен гигант влиза на румънския пазар
Автомобили |Русия е предложила на САЩ да купи самолети на Boeing със замразени активи
Бизнес |Бившият британски премиер Лиз Тръс стартира собствена социална мрежа
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.