За прекратяване на негативните имиджови кампании се обявиха работодатели

За прекратяване на негативните имиджови кампании се обявиха работодатели

Асоциацията на организациите на българските работодатели (АОБР) призовава в позиция държавата и обществото за подкрепа на българските предприемачи за прекратяване на негативните имиджови кампании и законотворчески инициативи, развалящи бизнес климата и рушащи инвеститорското доверие.

Като изразители на интересите на отговорните български работодатели сме длъжни да заявим, че общественият просперитет изисква насърчение и подкрепа за бизнеса, а не неоснователно насаждане на негативни настроения към него, се отбелязва в позицията. Всеки може да регистрира фирма в рамките на по-малко от седмица, срещу разход до минималната работна заплата, но не всеки може да успее и да се утвърди като успешен и отговорен работодател, предприемач и инвеститор, изтъкват деловите среди.

Те напомнят, че след преминалата голяма икономическа криза са оцелели успешните, компетентните и работливите, отговорните и креативните предприемачи и на тях се дължат годишно 250 милиарда лева продажби /приходи/ на компаниите - при едва 6 милиарда лева общ обем на обществените поръчки, което е по-малко от 2,5 на сто от продажбите на компаниите у нас.

Близо милион българи не се оплакват, че не им плащат достатъчно, а са взели живота си в свои ръце, не разчитат на нагласени обществени поръчки, монополно положение или държавни помощи, а осигуряват работа на себе си и околните, създават стойност, плащат заплати и данъци, посочват от асоциацията и изтъкват, че най-креативната и предприемчива част от обществото следва да получи уважение и признание, а не оклеветяване и охулване от синдикални и политически популисти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ