Какво ще е времето през януари

През януари ще бъде по-топло от обичайното. През първото десетдневие се очаква сравнително топло време. Ще е предимно облачно и ще има превалявания от дъжд и сняг в Западна България, прогнозира синоптикът от БАН Анастасия Кирилова пред Нова тв.
Облачното и дъждовно време остава в сила и през първата половина от второто десетдневие. Отново температурите ще са над нормата, въпреки че ще са относително по-ниски. Не се очаква образуването на съществена снежна покривка. През втората половина на десетдневието се очаква отново затопляне и слънчево време.
Третото десетдневие ще е отново топло и слънчево. Засега съществени валежи в по-голямата част от страната през този период не се очакват.
„Като цяло очакванията ни са за топла зима. И през следващите месеци се очакват температури около и над нормата и валежи около и под нормата”, обясни Анастасия Кирилова.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.