Японският бранд, който работи за образа на България по света

Японският бранд, който работи за образа на България по света

Японският бранд, който работи за образа на България по света

Една малко известна марка в България е пазарен лидер в Япония, изстрелян на върха от традиционен български продукт - българското кисело мляко. 

„Meiji Bulgaria Yogurt“  е превърнала българското кисело мляко в култ, който държи впечатляващия дял от 20% от пазара в Страната на изгряващото слънце, с познаваемост и популярност, която превъзхожда глобални марки като Кока Кола и Данон.  Но не е само Япония - марката успешно се разраства в Китай, Тайланд и Сингапур, а освен това предвижда да разширява още пазара си, навлизайки и в други държави от Югоизточна Азия. За всички тези страни "Мейджи България" е българското кисело мляко, а българското кисело мляко е България. Вероятно никога нямаше да научим тази удивителна история на "белия посланик" на страната ни по света, ако брандът не беше решил да дойде у нас и да ни я разкаже. [[{"fid":"344449","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3000,"width":2812,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

„Днес киселото мляко „Мейджи България“ се е затвърдило като бранд №1 в своята категория в Япония. Почти всички в Страната на изгряващото слънце го знаят и асоциират с вашата родина. Като се спомене името на България първото нещо, което възниква в съзнанието им, е киселото мляко“, сподели  Хисаши Накаяма, Почетен консул на България в Йокохама и Съветник към Борда на директорите на японската компания, която от десетилетия прославя по света едно от нещата, с които ние българите сме истински горди - нашето автентично кисело мляко. 

„Meiji Bulgaria Yogurt“ гостува у нас като част от честванията, посветени на 110 години от първите контакти между Япония и България, 80-годишнината от установяването на официални дипломатически отношения и 60-годишнината от тяхното възстановяване. Представители на едрия и среден бизнес, на Президенството, на отговорните министерства и институции, множество личности, посветили живота си на изграждането и поддържането на добрите отношения между двете държави се събраха в зала „Сердика“ на х-л „Балкан“, за да чуят тази история, разказана през любопитни факти за експанзията и историческото развитие на марката - еволюцията в опаковките, маркетинга, технологията и закваските, както и типични за японската култура обичаи, храни и напитки. От Япония, специално за честването, пристигна и прословутият Калоян Махлянов – Наруто Ояката, познат още като Кото Ошю. Той взе активно участие в основния акцент от програмата - специално Talk Show с водещ Даниел Ненчев. На сцената, до легендарния сумо борец бе и Хисаши Накаяма. Легендарният спортист разказа как е отишъл в Япония, как се е приспособил в тази съвсем различна от родината среда и по какъв начин е стигнал до сегашната висота - до постиженията в живота и в спортната си кариера, за които може само да си мечтае всеки българин. Именно „Мейджи“ е движещата сила, която е помогнала в първите години от славния път на сумо борецът, призна самият той. Освен това, японската компания участва в различни дейности и събития за популяризиране на българската култура, така че да могат повече японци да научат нещо за страната ни. Така например „Мейджи“ подкрепя и оказва сътрудничество за различни културни и образователни дейности, свързани с България - спонсориране на  концерти на Софийската национална опера в Операта в Япония, предоставя стипендии за езиково обучение и престой на български ученици в страната, както и подкрепя градовете домакини, които ще посрещат българския национален отбор по художествена гимнастика по време на Олимпийските игри в Токио през 2020 г.

„Мейджи“ популяризира не само вкусното българско кисело мляко. Във впечатляващите си реклами брандът показва красивата българска природа, здравословната култура на хранене, а усмивката на българска девойка в традиционнаносия достига от екрана до всеки японския дом. Кото Ошу също участва в реклами на Мейджи, насочвайки още повече вниманието към България“, коментира на свой ред негово превъзходителство Масато Ватанабе, посланик на Япония в Република България. Гостуването на японския бранд, който работи за имиджа на България по света се организира под патронажа и с любезното съдействие на Посолството на Япония в България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ