Японският бранд, който работи за образа на България по света
Една малко известна марка в България е пазарен лидер в Япония, изстрелян на върха от традиционен български продукт - българското кисело мляко.
„Meiji Bulgaria Yogurt“ е превърнала българското кисело мляко в култ, който държи впечатляващия дял от 20% от пазара в Страната на изгряващото слънце, с познаваемост и популярност, която превъзхожда глобални марки като Кока Кола и Данон. Но не е само Япония - марката успешно се разраства в Китай, Тайланд и Сингапур, а освен това предвижда да разширява още пазара си, навлизайки и в други държави от Югоизточна Азия. За всички тези страни "Мейджи България" е българското кисело мляко, а българското кисело мляко е България. Вероятно никога нямаше да научим тази удивителна история на "белия посланик" на страната ни по света, ако брандът не беше решил да дойде у нас и да ни я разкаже. [[{"fid":"344449","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3000,"width":2812,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
„Днес киселото мляко „Мейджи България“ се е затвърдило като бранд №1 в своята категория в Япония. Почти всички в Страната на изгряващото слънце го знаят и асоциират с вашата родина. Като се спомене името на България първото нещо, което възниква в съзнанието им, е киселото мляко“, сподели Хисаши Накаяма, Почетен консул на България в Йокохама и Съветник към Борда на директорите на японската компания, която от десетилетия прославя по света едно от нещата, с които ние българите сме истински горди - нашето автентично кисело мляко.
„Meiji Bulgaria Yogurt“ гостува у нас като част от честванията, посветени на 110 години от първите контакти между Япония и България, 80-годишнината от установяването на официални дипломатически отношения и 60-годишнината от тяхното възстановяване. Представители на едрия и среден бизнес, на Президенството, на отговорните министерства и институции, множество личности, посветили живота си на изграждането и поддържането на добрите отношения между двете държави се събраха в зала „Сердика“ на х-л „Балкан“, за да чуят тази история, разказана през любопитни факти за експанзията и историческото развитие на марката - еволюцията в опаковките, маркетинга, технологията и закваските, както и типични за японската култура обичаи, храни и напитки. От Япония, специално за честването, пристигна и прословутият Калоян Махлянов – Наруто Ояката, познат още като Кото Ошю. Той взе активно участие в основния акцент от програмата - специално Talk Show с водещ Даниел Ненчев. На сцената, до легендарния сумо борец бе и Хисаши Накаяма. Легендарният спортист разказа как е отишъл в Япония, как се е приспособил в тази съвсем различна от родината среда и по какъв начин е стигнал до сегашната висота - до постиженията в живота и в спортната си кариера, за които може само да си мечтае всеки българин. Именно „Мейджи“ е движещата сила, която е помогнала в първите години от славния път на сумо борецът, призна самият той. Освен това, японската компания участва в различни дейности и събития за популяризиране на българската култура, така че да могат повече японци да научат нещо за страната ни. Така например „Мейджи“ подкрепя и оказва сътрудничество за различни културни и образователни дейности, свързани с България - спонсориране на концерти на Софийската национална опера в Операта в Япония, предоставя стипендии за езиково обучение и престой на български ученици в страната, както и подкрепя градовете домакини, които ще посрещат българския национален отбор по художествена гимнастика по време на Олимпийските игри в Токио през 2020 г.
„Мейджи“ популяризира не само вкусното българско кисело мляко. Във впечатляващите си реклами брандът показва красивата българска природа, здравословната култура на хранене, а усмивката на българска девойка в традиционнаносия достига от екрана до всеки японския дом. Кото Ошу също участва в реклами на Мейджи, насочвайки още повече вниманието към България“, коментира на свой ред негово превъзходителство Масато Ватанабе, посланик на Япония в Република България. Гостуването на японския бранд, който работи за имиджа на България по света се организира под патронажа и с любезното съдействие на Посолството на Япония в България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.