Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Газпром с нови рекордни доставки на газ за Европа

Енергетика
Обновена 10:41ч., 07.01.2017
Руският енергиен гигант "Газпром" постави на пети януари нов рекорд в износа на газ за Европа, като за денонощие на потребителите са били доставени 614,6 милиона кубични метра газ, информира ТАСС.
Предишният рекорд бе отчетен на 29 ноември миналата година - 614, 5 милиона кубични метра за денонощие.
Тази година продължихме да подобряваме денонощните максимуми на доставки за далечната чужбина (страните извън ОНД - бел. ред.), отбеляза ръководителят на Газпром Алексей Милер.
По-рано той съобщи, че "Газпром" през 2016 година е увеличил доставките на газ в Европа с 12 процента спрямо 2015 година до над 179 милиарда кубични метра, което е исторически максимум.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |Warner Bros. и HBO обявиха част от актьорския състав в предстоящия сериал за Хари Потър
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.