Шест британски университета задължени да променят рекламните си твърдения

Шест британски университета задължени да променят рекламните си твърдения

Регулаторът на рекламното съдържание във Великобритания Advertising Standards Authority (ASA) нареди на шест университета в страната да свалят рекламни твърдения, които може да бъдат подвеждащи. 

Става дума за университетите Leicester, East Anglia, Strathclyde, Falmouth, Teesside и University of West London, предава Би Би Си. Срещу всички тях е имало оплаквания. 

Регулаторът предупреждава за преувеличени твърдения, правени за да се привличат повече студенти. Шефът на ASA Гай Паркър припомня, че студентите имат нужда от "добри доказателства", когато се доверяват да поемат големи финансови ангажименти като записването в британски университети. "Подвеждането на бъдещите студенти не само че е нечестно, но и може да ги доведе до това да направят избори, които не са правилни за тях", казва той. 

На университета Falmouth е наредено да спре да се описва като "Номер 1 университет на Великобритания по изкуствата" или "Британският номер 1 университет за творчество".

От Teesside University е получено оплакване, че твърди, че е "Топ университетът в Англия за дългосрочни следдипломни възможности".

На University of East Anglia е наредено да спре да твърди, че е "В топ 5 на студентското удовлетворение".

University of Leicester трябва да спре да казва, че е "университет от първия 1% в света".

На University of Strathclyde е разпоредено да спре твърдението "Ние сме класирани No.1 във Великобритания по физика". University of West London трябва да спре твърдението, че е "Топ модерният университет на Лондон и един от топ 10 във Великобритания". 

За първи път университетите в страната ще получат издаден наръчник, за да избягват подвеждащата маркетингова информация. 

В момента стотици хиляди млади хора решават къде да подадат документи да учат идната есен. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ