Ядем най-малко плодове и зеленчуци сред всички останали в ЕС

ЕС

Българите са на предпоследно място по консумация на плодове и зеленчуци, става ясно от ново проучване на Евростат с фокус върху здравословните навици на европейските навици.

Като цяло, европейците не се хранят здравословно, гласи един от изводите в проучването. Само 14,1 на сто от тях ядат всеки ден препоръчителната дневна доза плодове и зеленчуци, много по-голям  - 34% е делът на онези,  които не хапват някакъв плод или зеленчук всеки ден.

Според стандартите на ЕС за здравословно хранене всеки ден човек трябва да приема минимум 500 грама плодове и зеленчуци - пет порции плодове и зеленчуци средно по 100 грама всяка. Отличници в това отношение са британците - 33,1% от тях не пропускат да си набавят дневния препоръчителен минимум. 

В дъното на класацията са са румънците, които заемат последното място в с 3,5%, предшествани от българите с 4,4%.

 

 

Коментари

НОВ КОМЕНТАР

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Севернокорейска хакерска група разработва инструменти с изкуствен интелект за кибератаки
Меси ще съди медиите за нарушаване на личния живот на погребението на баща му
Бившият главнокомандващ на украинската армия не вижда перспектива Украйна да се присъедини към НАТО
България за втори пореден месец е на първото място в ЕС по ръст в производството на услуги
Иран постави нови условия за отварянето на Ормузкия проток
Най-голямата карта на Вселената с близо 4 млрд. обекта разгадава природата на тъмната материя
Франция ще строи шест нови АЕЦ
NASA сглоби кораба „Орион“ за първия етап от пътуването до Луната
Куба отбелязва 100 години от рождението на Кастро на фона на тежка криза
Руски въздушни удари около Киев убиха трима души, Зеленски е на знакова визита в Сърбия
ВСС дава над 103 000 евро за наем на зала за изборите на нови членове на кадровата структура
Как да подходите при конфликт между вашите ценности и изискванията в работата?
Какво да направите, когато най-добрият ви служител загуби мотивация?
Защо хората напускат работа? Всичко опира до четири думи
Пица, паста, протеини и картофи – как италианските деца станаха толкова затлъстели
Forbes: Урсула фон дер Лайен е най-влиятелната дама в света
До 7,15% годишна доходност: Румъния привлича спестяванията на гражданите с нови държавни облигации
С решение на борда: Центърът „Кенеди“ във Вашингтон си връща името на Тръмп
"ЕМКО": Изключва се човешка грешка за взривовете във военния завод край Трявна
Д-р Венета Павлова, собственик на дентална клиника „ЕО Дент“
Частично бедствено положение е обявено в резерват "Сребърна"
Прехвърлиха 1,8 млн. куб. м вода от Дунав към езерото „Сребърна“, обстановката остава сложна
Ирак може да напусне ОПЕК заради спор за квотите за добив на петрол