Alphabet разочарова инвеститорите

Alphabet разочарова инвеститорите

Alphabet, компанията майка на Google, отчете по-ниска от очакваното печалба за четвъртото тримесечие на миналата година. Чистата й печалба за четвъртото тримесечие е била 5,33 милиарда долара, предават световните медии.

На акция печалбата е била 7,56 долара. Без отчитане на допълнителни пера, печалбата е била 9,36 долара. Този резултат не покри очакванията на Уолстрийт. Средната оценка на 16 анализатори, анкетирани от Закс инвестмънт рисърч (Zacks Investment Research), бе за печалба от 9,63 долара на акция.

Основната причина за по-слабите резултати е ръстът на данъците, които през 2016 г. са се увеличили от 19% на 22%.

Рекламата все още носи лъвския дял от приходите на Google, като се е повишила със 17,4%, до 22, 4 млрд. долара за тримесечието. Главният финансов директор на Alphabet обаче подчертава, че компанията разширява бизнеса си, обръщайки внимание на растежа в дейностите, свързани с хардуер, продажба на приложения и „облачния” бизнес.

Останалите приходи на компанията, които включват изброените дейности, са нараснали с 62%, до 3,4 милиарда долара.

Резултатите бяха посрещнати снощи със смесени реакции от Уолстрийт, като акциите на компанията поевтиняха с 2,2%, до 838 долара в удължената търговия, след като бяха приключили официалната търговия на равнище 856,98 долара в индекса на високотехнологичните дружества NASDAQ. 

Източник: БТА

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите