Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Банка ДСК откри интерактивна зона за самообслужване и консултации в УНСС
Банка ДСК ЕАД, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, откри нова интерактивна зона за самообслужване на студенти и академичен състав в Университета за национално и световно стопанство (УНСС).
Модерната зона за самообслужване включва:
- ATM устройство за вноски и теглене на суми в брой, извършване на справки, плащане на сметки, вноски по кредитни карти и стокови кредити в Банка ДСК, получаване на преводи MoneyGram и др.;
- Виртуална папка - Информационен дисплей с тъч екран за достъп до публична банкова информация в помощ на потребителите (общи условия, процедури, тарифа, уведомления, бланки на документи и други), както и информация за продукти и услуги на банката. За клиентите е осигурена възможност при интерес да си изпратят съответния материал по имейл;
- Достъп до кредитен калкулатор със слайдери, на който потребителите сами могат да пробват различни варианти на търсеното от тях финансиране и директно да отправят запитване към банката;
В пространството има и екран за дигитално маркетингово съдържание с информация за предлагани от банката продукти и услуги, съобразени с очакванията и нуждите на студентите и преподавателите в университета.
В зоната за самообслужване са обособени и две консултантски работни места, изпълнени в концепцията на изградените високотехнологични офиси на банката в София и Варна – Икономически университет. Местата разполагат със съответното оборудване и са предназначени за служители на банката, които ще извършват консултации и продажби на място по време на организирани кампании и събития в университета.
„Иновациите и технологиите в различни аспекти на нашия живот вървят ръка за ръка с потенциала и възможностите на младите специалисти и сме много щастливи да открием своята нова модерна зона за самообслужване в едно от най-престижните бизнес учебни заведения, точно днес, на старта на новата учебна година. Паралелно със съществуващия филиал на банката в УНСС, може да кажем, че вече предлагаме всеобхватен, удобен и модерен достъп до всички банкови продукти и услуги в сегмента банкиране на дребно“, сподели Виолина Маринова, председател на Управителния съвет и главен изпълнителен директор на Банка ДСК, както и член на Съвета на настоятелите в УНСС.
„Откриването на интерактивната зона за самообслужване в УНСС ще осигури бърз и удобен достъп на нашите студенти, преподаватели и служители до всички банкови услуги и продукти на Банка ДСК. Това е поредната модерна иновация в нашия университет“, допълни проф. Стати Статев, ректор на УНСС.
Банка ДСК има специално разработени младежки и студентски пакети. Те предоставят достъп до електронно и мобилно банкиране, комбинирана DSK ISIC дебитна и студентска идентификационна карта, младежка дебитна карта, виртуална карта, както и различни отстъпки при пазаруване в търговски обекти. Повече информация за тях може да бъде намерена на този адрес: https://dskbank.bg/youngpower/.
[[{"fid":"316724","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":359,"width":539,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.