Интерлийз променя името си и дава заявка да стане №1

Интерлийз променя името си и дава заявка да стане №1

Интерлийз променя името си и дава заявка да стане №1

Под ново име и нова корпоративна идентичност лизинговата компания Интерлийз стартира и нова стратегия за завръщането си като пазарен лидер в този финансов сегмент. Компанията, която поставя началото на лизинговите операции в България в началото на 90-те години и днес вече е част от КBC Груп, променя името си на ОББ Интерлийз като част от плановете си за развитие, основен инструмент в който ще бъдат кръстосани продажби с третата най-голяма банка у нас – ОББ, съобщи Рудолф Кипта, Главен изпълнителен директор на Интерлийз ЕАД.

В следващите 3 години ОББ Интерлийз планира да увеличи продажбите си тройно, а клиентите – двойно, като освен традиционно силните сегменти на финансовия лизинг на коли и на товарни автомобили, оперативното ръководство вижда потенциал за растеж в корпоративния сегмент и този на малките и средните предприятия. Компанията заявява, че ще се цели в лидерска позиция номер 1 на пазара от място номер 3, където се намира в момента с пазарен дял около 10%. Дългосрочната ѝ цел е да увеличи пазарния си дял на 20% до 2020 г. – колкото е заемала последно от пазара през 2011 г. като ще заложи и на нов подход при работа с клиенти с въвеждане и прилагане на гъвкави, бързи и опростени процеси и процедури. "В епохата на дигитализацията не е допустимо вече да се искат купища документи за лизинг на кола и да се чака по цяла седмица за одобрение", коментира Рудолф Кипта.

Финансовата криза се е отразила в спад на бизнеса на компанията, но позициите ѝ са все още силни, поясни той и увери, че амбициозните планове на белгийския мениджмънт ще изведат отново дружеството до челното място.

„Целта ни е 20% от бизнеса на ОББ Интерлийз да бъде резултат от кръстосани продажби с дружествата на KBC Груп в България.  Много силно свързан с нашия бизнес е застраховането и затова ще увеличим и взаимодействието си с ДЗИ, които също са част от семейството на KBC Груп." Бъдеща цел е кръстосаните продажби с ДЗИ да достигнат 50% като в същото време ще се поддържат и взаимоотношенията с останалите партньори, обясни Кипта.

Високият кредитен рейтинг на групата, обявен съвсем наскоро от Fitch, ще позволи предлагане на услуги и инструменти в първата година с лихви,които са няколко пъти по-ниски, допълни Петър Андронов, кънтри мениджър на KBC Груп за България.

Стратегически фокус на ОББ Интерлийз ще бъдат бизнес клиентите, които и до момента формират около 60% от портфейла на дружеството. Зад тези планове стои и фактът, че ОББ е на второ място в бизнес сегмента на банковия сектор в България.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ