NewPay е изцяло нов метод за плащане към е-търговците

NewPay е изцяло нов метод за плащане към е-търговците

NewPay е изцяло нов метод за плащане към е-търговците

NewPay е нов продукт в портфолиото на небанковия финансов холдинг Management Financial Group (MFG), който развива разнообразни бизнес модели, свързани с инвестиции в дигитални и алтернативни начини на разплащания, fintech, потребителско кредитиране, финансиране на малки и средни предприятия, кредитни карти, P2P лендинг и други бизнес модели.

В условията на ускорена дигитализация търговията е сред водещите сегменти, които живеят все повече онлайн. Съревнованието при онлайн магазините е не само в предлагането на по-добрата и качествена услуга. За да се върне клиентът при един търговец, все по-ключово ще бъде предлагането на по-лесните, сигурни и удобни методи на плащане, които отговарят на потребителските нагласи на големи групи клиенти. Включително при формите на плащане, които се предлагат на купувача.

От много време потребителите не искат да се ограничават в стандартно наложените модели на плащане – наложен платеж, банкова карта, банков превод. Клиентите очакват все по-голяма гъвкавост, която налага възникването на нови технологични и финансови решения за пазаруване онлайн.

Ново конкурентно предимство за електронните магазини идва с метода за плащане „Купи сега, плати по-късно“ (buy now, pay later или накратко BNPL). Той е особено привлекателен, но не само за поколенията millennials и GenZ, които по-скоро странят от традиционните финансови услуги. Проучване на Researchscape International показва, че 47% от клиентите биха искали да имат опция за незабавно финансиране на онлайн покупката, 40% биха похарчили повече пари, ако имаха такава опция, а цели 73% биха предпочели магазин с интегрирано решение за незабавно финансиране пред такъв без. Така през последните години BNPL моделът набра популярност в световен мащаб, а ефективно такова решение вече има и на българския пазар с услугата NewPay. Ползата е както за търговците, така и за самите клиенти и идва от лекотата, с която се случва целият процес и за двете страни. NewPay е алтернативен начин за плащане на покупки от електронни магазини, интегрирани с NewPay бутон в checkout. Така клиентите на всеки онлайн търговец могат да финансират покупката си на момента, като кандидатстват и създадат своя профил еднократно, бързо и лесно. Веднъж заявили услугата, те разполагат с три начина на плащане – до 15 дни, на 3- или 6-месечни вноски или веднага чрез vPOS на NewPay в профила си в платформата. Така купувачът има свободата и удобството на отложеното плащане, а търговецът получава средствата от покупката в предварително договорения с NewPay срок, който е конкурентен и на наложения платеж, и на плащанията с банкова карта или трансфер.

Това особено гъвкаво решение не само дава възможност за незабавно финансиране на покупките от всеки електронен магазин, но и значително подобрява ключови бизнес показатели на търговците. Резултатите на онлайн магазини, които ползват модела в Западна Европа, САЩ и Австралия, показват:

· Увеличаване на средната стойност на поръчката с до 50%;

· Увеличаване на процента на повторни покупки от един клиент с до 50%;

· Увеличаване на продажбите на търговеца с до 25%;

· Увеличаване на лоялността на клиента с до 30%.

Допълнителните предимства за търговците идват от създаването на фирмен профил в NewPay със специален модул за управление и анализ на продажбите, извършени през услугата. В него продавачите могат да следят удобно броя на клиентите и направените продажби, както и стойността им за различни времеви периоди. Така всеки магазин може лесно да проследи тенденциите, да анализира поведението на клиентите си и да планира маркетинг и комуникционните си кампании по-добре.

Търговците получават и опция за мониторинг в реално време на всички минали и предстоящи плащания и отказани поръчки. Решението дава възможности за по-доброто управление на паричните потоци на магазините с конкурентни срокове на получаване на средствата от продажбите. С него отпада и кредитният риск за магазина, който е изцяло поет от NewPay. Отделно продавачите получават още един канал за продажби и маркетинг. На база на натрупаната информация за потребителските навици, с която разполагат в компанията, NewPay предлагат таргетирано разпространение на офертите на отделните онлайн магазини към подходящи свои клиенти, като предоставят възможност и за успешни съвместни маркетингови и комуникационни кампании.

Повече за това как да превърнете посетителя на вашия онлайн магазин в купувач можете да намерите на: https://newpay.bg/for-shops

Автор: Алек Вучков. Текстът е от бр. 12/20 г. на сп. "Мениджър"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ