Анна Кастрева става мениджър „Корпоративни комуникации“ на Kaufland България

 Анна Кастрева става мениджър „Корпоративни комуникации“ на Kaufland България

Бившият мениджър "Корпоративни комуникации и PR" в bTV Media Group Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България, съобщиха от компанията.

Анна Кастрева има 13 годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата й включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации.

Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
Балансираното бяло е обявено за Цвят на 2026 година от института Pantone