Анна Кастрева става мениджър „Корпоративни комуникации“ на Kaufland България

 Анна Кастрева става мениджър „Корпоративни комуникации“ на Kaufland България

Бившият мениджър "Корпоративни комуникации и PR" в bTV Media Group Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България, съобщиха от компанията.

Анна Кастрева има 13 годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата й включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации.

Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2