Управление

Лица

|

Creative Bulgaria - честно и увлекателно за добрата реклама

Creative Bulgaria - честно и увлекателно за добрата реклама

Първото специално издание на “Мениджър” - Creative Bulgaria, което представя творческите, рекламните и комуникационни агенции е на пазара

За нашия екип Creative Bulgaria e важен проект, защото събира на едно място професионалистите от рекламния и комуникационен бранш, за да обсъдим заедно с тях, докъде и колко се е развил сектора. Какъв опит са натрупали през последните години агенциите? Какъв е пътят на идеите? Резултатът, споделян от мнозина в индустрията, е оптимизъм и самочувствие, че пазарът ще продължи да расте и да създава достойни проекти - за клиентите, публиката и за международни награди. 

[[{"fid":"387521","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":400,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Ако попитате който и да е рекламист, кое е най-голямото предизвикателство пред него, то отговорът ще е прост - намирането и реализирането на най-работещото за бранда творческо решение. Според най-награждавания в света криейтив директор Дейвид Дрога, създател на легендарната Нюйоркска агенция Droga5, най-голямото предизвикателство пред марките е сдържаността, разбирането на контекста и намирането на нещото, което ги отличава – причината за съществуването им. “Нека направим нещо, за да спечелим ума на хората, нещо, което е достойно за тяхното внимание”, споделя Дрога пред The drum. По думите му няма значение колко пари инвестираш в реклама, какъв опит имаш, кой си подред в категорията си, ако си честен, можеш да правиш страхотни неща.

Работата на добрите рекламисти е да разказват честни, смели и увлекателни истории със смисъл. Всичко останало са дребни ежедневни проблеми на творческия процес, които екипите решават бързо и забравят на момента.

[[{"fid":"387523","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":400,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

В първият брой на Creative Bulgaria, който е двуезичен, се фокусираме върху всичко това и Ви срещаме с представители на водещи творчески, медия и комуникационни агенции в България. Те споделят кои са идеите, които ги движат напред и предизвикателствата, които ги правят по-силни. Постарахме се да съберем примери за добри творчески проекти, като потърсихме и отговори на въпросите: 

  • Какъв е обемът на рекламния и дигитален пазари? 

[[{"fid":"387524","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":400,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

  • Колко смели са творческите агенции? 

[[{"fid":"387525","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":400,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

 

  • Колко щедри и ефективни в общуването си с тях са рекламодателите?
  • Ще откриете и прогнози: Каква 2022 г. очаква рекламния бранш?

Отговорите са интересни и рисуват пъстра и цветна картина на рекламния бранш в България. 

[[{"fid":"387527","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":400,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

Creative Bulgaria е в разпространителската мрежа в цялата страна. Ще откриете изданието и онлайн на zinzin.bg – платформата за дигитално четене.

 

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ