Само десет думи!

Как да "проникнете" в душата на вашата аудитория? Знаменитият маркетолог Сет Годин разкрива тайната в своя блог.
Десет думи на страница.
Точно толкова забелязва човек при първи бегъл поглед. На рекламен билборд – вероятно, не повече от пет.
Това означава, че от вашата бележка, вашата обява, вашия анонс, вашия пост, хората ще запомнят само 10 думи.
Отделете ги от хилядите, написани от вас. Кои десет, според вас, трябва да бъдат забелязани, така че да заинтригуват, да накарат човек да спре и да прочете останалото?
Ако можете да започнете с 10 най-важни думи и да пишете, опирайки се на тях, ще получите основата на ефективното съобщение.
Както казва Джей Левинсън, най-добрият рекламен билборд на всички времена и народи гласи: «Безплатно кафе – зад ъгъла!»
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На фокус следващата седмица: Чипове и облигации
Икономика |Ерик Лютс – хората търсят комфорт, а не технологии
Компании | Advertorial |Украйна предлага страните от ЕС да финансират нейната армия
Свят |Карло Анчелоти напуска поста старши треньор в Реал Мадрид
Спорт |Нова услуга прави ERP системите по-достъпни за малкия и средния бизнес
Компании | Advertorial |Властта в Северна Корея започна арести заради инцидент на церемония с нов военен кораб
Свят |Администрацията на Тръмп блокира приема на чуждестранни студенти в Харвардският университет
Свят |„Тихото напускане“ е знак за провал в лидерството
Лидерство |Ердоган няма намерение да се кандидатира отново за президент
Свят |Управляващите в Хърватия обсъждат въвеждане на задължителна военна служба
Свят |Гърция започва изграждане на водородопровод към България
Енергетика |САЩ обявяват старт на програма за „златни карти“ срещу 5 млн. долара през следващите дни
Бизнес |Времето: Топло, но със следобедни валежи
България |

Коментари
Няма въведени кометари.