Само десет думи!

Само десет думи!

Как да "проникнете" в душата на вашата аудитория? Знаменитият маркетолог Сет Годин разкрива тайната в своя блог.

Десет думи на страница.

Точно толкова забелязва човек при първи бегъл поглед. На рекламен билборд – вероятно, не повече от пет.

Това означава, че от вашата бележка, вашата обява, вашия анонс, вашия пост, хората ще запомнят само 10 думи.

Отделете ги от хилядите, написани от вас. Кои десет, според вас, трябва да бъдат забелязани, така че да заинтригуват, да накарат човек да спре и да прочете останалото?

Ако можете да започнете с 10 най-важни думи и да пишете, опирайки се на тях, ще получите основата на ефективното съобщение.

Както казва Джей Левинсън, най-добрият рекламен билборд на всички времена и народи гласи: «Безплатно кафе – зад ъгъла!»

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Полицията слага КПП-та на входовете към протеста в столицата
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Как Испания преживя прехода от песети към евро и какви са поуките за България?
Напреженията по света са довели до рекордни приходи за оръжейните производители
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?