Насред пандемията Harley-Davidson си направи телевизия
В условия на пандемия легендарният бранд Harley-Davidson стартира онлайн телевизионен канал, съобщиха от компанията.
Компанията, с над 100-годишна история, отново намери креативен и градивен начин да надмогне трудните обстоятелства и да обедини фенове, ездачи, дилъри служители от цял свят. Това се случва благодарение на нова онлайн телевизия, носеща името на бранда – tv.harley-davidson.com.
Harley-Davidson влиза във всеки дом, за да разкаже за устрема към свободата, начина на оцеляване и философията на компанията, преминала през множество трудности, включително и 2 световни войни. Стремежът на легендата сред мотоциклетистите е да вдъхне кураж и положителна енергия на всички в настоящите специфични времена.
Програмата на телевизията е денонощна и обединява 4 канала, които включват минали, настоящи и редки видео кадри, свързани с местата, хората и историята на мотоциклети Harley-Davidson. Каналите съответно са:
H-D - Екзотично и предизвикателно съдържание от цял свят. Разказва се за опита при карането на мотоциклети в далечни локации с утвърдени ездачи и известни личности.
Racing - Интервюта, кадри и задкулисни детайли на миналото и настоящето на Harley-Davidson. Ще може да се докоснете до историите на Harley Hooligans, независимо дали се състезават на пистата, в пустинята или по склоновете на хълмове. Ще преживеете и състезателен ден с екипа на драг състезанието Screamin 'Eagle / Vance & Hines и екипа на Harley-Davidson Factory Flat Track.
Тhe Garage – Кадри от креативната среда в сътворяване на мотоциклети. Споделяне на опит и истории на най-добрите производители в света, докато създават персонализирани Harley-Davidson.
Fabric - Подробна разходка и истории за това как Harley-Davidson проектира и развива нови мотоциклети, оригинални части и аксесоари.
„През последните над 100 години Harley-Davidson не спира да изпитва радост и вдъхновение в изграждането на мотоциклети и съпътстващите ги човешки преживявания. Стремежът ни е непрекъснато да празнуваме свободата и силата на духа, а нашата общност да се разраства около това вдъхновение“, споделя по повод събитието Джон Бекефи - генерален маркетинг мениджър на бранда.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.