Най-слушаната песен в Spotify тази година дължи успеха си на TikTok
Наградите за най-слушани песни тази година се дължат на социалните медии. Това е така, защото движещата сила, която направи най-популярен проекта на изпълнителя The Weeknd – Blinding Lights например, е предизвикателство, разпространявано в TikTok.
Тъй като редица страни предприеха стриктни мерки срещу пандемията от новия коронавирус в началото на годината, семействата прекарват повече време онлайн и по-малко навън, а това доведе и до 450 млн. гледания на видеа в китайското приложение, свързани с хаштага blindinglightschallenge – значително по-голям брой от този на официалния музикален клип на песента в YouTube.
Blinding Lights е събрала над 1.6 млрд. слушания в TikTok. Най-пусканият изпълнител пък е латиноамериканецът Bad Bunny, който има над 8.3 млрд. стрийма според данните на Spotify. Същия успех при жените си извоюва Били Айлиш за втора поредна година.
Ето кои изпълнители и проекти влизат в топ 5 на класацията:
Най-пускани песни в глобален мащаб
"Blinding Lights" на The Weeknd
"Dance Monkey" на Tones And I
"The Box" на Roddy Ricch
"Roses – Imanbek Remix" на Imanbek и SAINt JHN
"Don’t Start Now" на Dua Lipa
Най-пускани изпълнители в глобален мащаб
Bad Bunny
Drake
J Balvin
Juice WRLD
The Weeknd
Най-пускани изпълнителки в глобален мащаб
Billie Eilish
Taylor Swift
Ariana Grande
Dua Lipa
Halsey
Най-пускани албуми в глобален мащаб
YHLQMDLG, Bad Bunny
After Hours, The Weeknd
Hollywood’s Bleeding, Post Malone
Fine Line, Harry Styles
Future Nostalgia, Dua Lipa
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.