Най-слушаната песен в Spotify тази година дължи успеха си на TikTok

Най-слушаната песен в Spotify тази година дължи успеха си на TikTok

Наградите за най-слушани песни тази година се дължат на социалните медии. Това е така, защото движещата сила, която направи най-популярен проекта на изпълнителя The Weeknd – Blinding Lights например, е предизвикателство, разпространявано в TikTok.

Тъй като редица страни предприеха стриктни мерки срещу пандемията от новия коронавирус в началото на годината, семействата прекарват повече време онлайн и по-малко навън, а това доведе и до 450 млн. гледания на видеа в китайското приложение, свързани с хаштага blindinglightschallenge – значително по-голям брой от този на официалния музикален клип на песента в YouTube.

Blinding Lights е събрала над 1.6 млрд. слушания в TikTok. Най-пусканият изпълнител пък е латиноамериканецът Bad Bunny, който има над 8.3 млрд. стрийма според данните на Spotify. Същия успех при жените си извоюва Били Айлиш за втора поредна година.

Ето кои изпълнители и проекти влизат в топ 5 на класацията:

Най-пускани песни в глобален мащаб

"Blinding Lights" на The Weeknd

"Dance Monkey" на Tones And I

"The Box" на Roddy Ricch

"Roses – Imanbek Remix" на Imanbek и SAINt JHN

"Don’t Start Now" на Dua Lipa

Най-пускани изпълнители в глобален мащаб

Bad Bunny

Drake

J Balvin

Juice WRLD

The Weeknd

Най-пускани изпълнителки в глобален мащаб

Billie Eilish

Taylor Swift

Ariana Grande

Dua Lipa

Halsey

Най-пускани албуми в глобален мащаб

YHLQMDLG, Bad Bunny

After Hours, The Weeknd

Hollywood’s Bleeding, Post Malone

Fine Line, Harry Styles

Future Nostalgia, Dua Lipa

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ