Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Парис Хилтън започва развлекателен бизнес в метавселената

Парис Хилтън започва развлекателен бизнес в метавселената

Американската реалити звезда Парис Хилтън, която се изявява като диджей в клубове в Китай, Дубай и испанския остров Ибиса, ще забавлява почитателите си в новогодишната нощ от по-нетрадиционно място - на виртуалния й остров в глобалната платформа за игри Роблокс (Roblox), пише Ройтерс.

Хилтън създаде остров "Парис уърлд" във виртуалния свят, където посетителите могат да разгледат дигитални копия на имението й в Бевърли Хилс, както и на резиденцията, която тя построи специално за кучетата си. Предлага се също разходка по крайбрежна алея, вдъхновена от сватбата й с Картър Риъм по-рано тази година на кея в Санта Моника, Калифорния, както и проучване на острова с луксозни спортни автомобили или яхта.
Подобно на други виртуални дестинации "Парис уърлд" ще събира малки суми, ако гостите му желаят да купят виртуални дрехи или да резервират разходка с джет.

"За мен метавселената е място, където можете да правите всичко възможно в реалния живот, е дигитален свят", казва Хилтън. Реалити звездата се присъедини към множеството известни личности и марки, привлечени от метавселената, популяризирано по-рано тази година от съоснователя на Фейсбук (Facebook) Марк Зукърбърг.

Марки като Томи Хилфигър (Tommy Hilfiger) пуснаха модни линии дигитални дрехи за аватари в Роблокс, Найки (Nike) откри виртуален свят, наречен "Найкиланд" през ноември, а рапърите Лил Нас Екс и Травис Скот миналата година изнесоха концерти за милиони виртуални фенове.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ