7 тактики да превърнете клиента във ваш посланик (инфографика)

7 тактики да превърнете клиента във ваш посланик (инфографика)

Поддържането на съществуващите взаимоотношения с клиентите е особено ценно, когато се занимавате с продажба на стоки. Т.нар. customer lifetime value, CLV или „доживотна стойност на клиента“ е важен елемент от всеки ефективен маркетинг план, особено ако искате да създадете общност около бранда си, пише Social Media Today.

Поддържането на позитивни взаимоотношение и надграждането им във времето помага потребителите да започнат да разпространяват посланието на бранда ви в своята мрежа от контакти. Платформата GetVOIP събира на едно място седемте тактики, които могат да помогнат за увеличаването на CLV.

Вижте ги в инфографиката!

[[{"fid":"378896","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5585,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ