Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 тактики да превърнете клиента във ваш посланик (инфографика)
Поддържането на съществуващите взаимоотношения с клиентите е особено ценно, когато се занимавате с продажба на стоки. Т.нар. customer lifetime value, CLV или „доживотна стойност на клиента“ е важен елемент от всеки ефективен маркетинг план, особено ако искате да създадете общност около бранда си, пише Social Media Today.
Поддържането на позитивни взаимоотношение и надграждането им във времето помага потребителите да започнат да разпространяват посланието на бранда ви в своята мрежа от контакти. Платформата GetVOIP събира на едно място седемте тактики, които могат да помогнат за увеличаването на CLV.
Вижте ги в инфографиката!
[[{"fid":"378896","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5585,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.