В условията на четири кризи българският бизнес се представя добре - икономистът Георги Ганев
Да не забравяме, че това се случва в година, в която се натрупаха 4 кризи. В началото на годината имахме Covid 19, кризата с енергийните цени, придружени от инфлационна криза. И накрая войната, която освен всичко е и огромен скок на несигурността и е изключително затормозяваща за всяко инвестиционно намерение. Държавата нормално бе заета да „гаси пожари“ и това, което направи за икономиката бе единствено да поеме разходите за електроенергия над 250 лв./мегаватчас, което все пак подкрепи конкурентоспособността на местния бизнес. Та в година с много сериозни кризисни процеси, които клатят целия свят, българският бизнес успя да се представи по много добър начин. Виждаме го в данните за износа, който расте с 45%, при промишленото производство, което се увеличаваше в различните месеци между 22% и 11%. Личи и в данните за безработицата, която е на историческо дъно от 3,7%. Трябва да си признаем, че може би някои от нещата, които се случват в тази страна, са не толкова лоши. Не бива дори да се правим, че и малкото положителни неща все едно ги няма.
Търсете „Мениджър” в разпространителската мрежа в цялата страна и в дигиталната платформа zinzin.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.