Най-предпочитаните марки в строителството у нас

Най-предпочитаните марки в строителството у нас

Професионалистите и любителите в строителството познават и награждават с гласа си онези марки и услуги, които предлагат най-висока добавена стойност за техните пари, сочат резултатите от най-новото специализирано проучване за строителния сектор Best Buy Award България 2017/2018. То проследява как двете групи респонденти оценяват различни продукти и услуги на българския пазар, що се отнася до тяхното съотношение цена/качество. * Проучването е направено в България през миналия месец от швейцарската организация ICERTIAS върху представителна извадка от 1200 респонденти, занимаващи се професионално или любителски със строителна дейност (интернет потребители на възраст над 15 г.).

Според методологията, компаниите не могат да номинират себе си или директно да кандидатстват за пазарното проучване Best Buy Award. Единственият начин дадена марка да „си спечели” Best Buy Award статус е неин продукт или услуга да извоюва първото място (най-голям брой гласове на потребители/респонденти) в съответната категория от проучването Best Buy Award. При анкетирането за техните предпочитания, на респондентите са били задавани въпроси с отворен край, така че да имат възможност свободно и със свои думи да назоват съответните продукти и доставчици на услуги.

Ето какво сочат резултатите:

Bosch събира най-много гласове в категорията „производител на инструменти за строителството”.

Austrotherm се представя най-добре в категорията „производител на фасадна термална изолация”.

Фирма  „Геотон” е определена за най-добра в категорията „производител на бетонови продукти и изделия от бетон като цяло”, а Bramac в категорията „производител на керемиди/ покривни плочи”.

Сред останалите победители в различните категории се нареждат „Емко” (производител на паркет и ламинат), Praktiker (верига магазини за баня), HomeMax (верига магазини за строителни материали, инструменти и оборудване за строителството като цяло), Prity (производител на камини и зидани печки), „Ролпласт” (производител на прозоречни системи), „Гипс” АД (производител на гипс), Ceresit (производител на строителни лепила), „Боро” (производител на боя за вътрешни стени), Wienerberger (производител на теракота/тухли) и др.

В сравнение със същия период на миналата година по строителен сектор и по държава-членка на ЕС се наблюдава увеличение от 3,4% в производството на стоки за строителството в еврозоната през юни 2017 г., спрямо юни 2016 г.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ