Kаufland България призова за отговорно пазаруване с кампанията #АзПомагам
В условията на извънредно положение в страната заради разпространението на коронавируса всеки може да допринесе за справяне със ситуацията. Как да го направим, докато пазаруваме? На въпроса отговаря инициативата #АзПомагам на Kаufland България. Тя информира за мерките на компанията срещу COVID-19 и дава насоки за отговорно пазаруване. Инициативата е също жест на благодарност към всички служители на веригата, които продължават да работят неуморно.
Компанията предприе редица допълнителни мерки, за да гарантира както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите, така и нормалния работен процес на своя екип. Всеки ден всички хипермаркети на Kaufland в страната се дезинфекцират, почистват и проветряват. Всекидневна и редовна дезинфекция се прави също на пазарските колички и лентите за поставяне на продукти на каса.
[[{"fid":"351418","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1200,"width":900,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
За още по-голяма сигурност както за клиентите, така и за екипа, във всички свои 60 филиала в страната търговската верига постави на ключови места като каси и „Информация“ плексигласови прегради. Всички служители са оборудвани с ръкавици и маски. В допълнение компанията им осигурява също дезинфектанти и им предоставя пресни плодове и витамини. Обслужващите на витрините със свежи храни разполагат със защитни шлемове. Дезинфектанти, ръкавици и маски са осигурени и за всички дистрибутори на клиентската брошура в страната.
[[{"fid":"351419","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":562,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Ръководството на компанията следи и анализира ситуацията и предприема допълнителни мерки при необходимост. Но и най-добрите мерки не могат да бъдат ефективни, ако не се спазват от всички. #АзПомагам означава, че действията на всички ни имат значение.
Ето няколко лесни стъпки за отговорно пазаруване, които всеки може да следва:
- Препоръчително е да пазарува само един член от семейството, за да не се създава струпване. Добре е да се избере най-близкият хипермаркет;
- Преди да тръгнете на пазар, помислете дали някой възрастен роднина, близък или съсед няма нужда от помощ с покупките;
- Още преди да влезете в магазина, не забравяйте да си вземете пазарска количка – освен че всяка количка се дезинфекцира редовно, тя може да е от помощ за спазване на дистанция от другите клиенти;
- На входа на всеки Kaufland има хигиенна станция с дезинфектант – ползвайте я, преди да започнете да пазарувате;
- Ако искате да си измиете ръцете, можете да го направите в клиентските санитарни помещения на входа на магазина, като във всяко от тях за улеснение на видно място е поставена "Хигиенна инструкция за ръце";
- Докато пазарувате, спазвайте препоръчителната дистанция от останалите клиенти. Ако е трудно да се ориентирате, следвайте подовите стикери в магазина, указващи колко точно трябва да бъде тя;
- Когато си купувате продукти от „Пекарна“, задължително използвайте предоставените еднократни ръкавици;
- Пазарувайте, без да се презапасявате, защото Kаufland България разполага с достатъчни наличности, така че купувайте само количествата, необходими за домакинството;
- На касата плащайте при възможност с безконтактна карта, за да не се налага да пипате банкноти и монети.
- Вслушвайте се в съветите за отговорно пазаруване, които звучат по вътрешното радио на Kaufland във всеки хипермаркет: проявявайте разбиране към другите, докато сте в магазина, съдействайте с покупките на възрастни хора, изчакайте реда си търпеливо, отнасяйте се с уважение към служителите на магазините, които правят всичко по силите си, за да обслужват без прекъсване и забавяне.
Kaufland България изразява огромната си благодарност към целия си екип, който работи неуморно, за да бъдат хипермаркетите заредени и винаги на разположение на клиентите. #АзПомагам е жест на признателност към служителите и на всички други хранителни магазини в страната, складовете, логистичните фирми, производителите и партньорите.
Повече информация за кампанията можете да откриете тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.