Кока-Кола кани: Ела и събери вдъхновение от България!

За първи път в света Кока-Кола представя лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България. За първи път и шест ансамбъла за народни танци ще се надиграват на живо пред публика, представяйки шестте етнографски области в България. Това ще стане на 22.10., неделя, от 12.00 часа пред Народен театър „Иван Вазов“в столицата и е част от кампанията на Кока-Кола „Събери вдъхновение от България“. Емблематичната стъклена бутилка на компанията е облечена в мотиви от шевиците на шестте български етнографски области – Шопска, Тракийска, Родопска, Пиринска, Добруджанска и Северняшка.
В неделния ден всички жители и гости на София ще могат да се насладят на родните ни танци, като празненството ще бъде и част от честванията на 6-та годишнина на БНТ2 и ще бъде излъчено на живо. Множество награди и изненади очакват публиката.
Освен София, още пет български града са включети в инициативата на Кока-Кола и един от емблематичните ансамбли за български народни танци „Чинари“, а какво ще се случи, всеки ще може да разбере на място.
Градовете са:
Пловдив, представляващ Тракийската етнографска област, 23.10., 18.00 ч., площад „Централен“.
Смолян, представляващ Родопската етнографска област, 24.10, 17.00 ч., площад „Свобода“.
Благоевград, представляващ Пиринска етнографска област, 27.10., 18.00 ч., площад „Георги Измирлиев“.
Варна, представляваща Добруджанска етнографска област, 28.10., 18.00 ч., площад „Севастопол“,
Велико Търново, представляващ Северняшка етнографска област , 29.10., 13.00 ч., пред входа на резерват „Царевец“.
Вдъхвайки нов живот на традициите, Кока-Кола за пореден път демонстрира своята жива история, свързана пряко с България, която през годините развива и обогатява. Така както контурната бутилка е лицето на Кока-Кола навсякъде по света, така и шевиците са запазената марка на България по всички международни прояви и изложения. Вдъхновена от нашето вековно културно наследство, серията има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната стъклена бутилка датираща от 1915 г., ексклузивният надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици с история от 30-те години на миналия век.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.