Лимит за продажбите на брашно и олио в гръцките супермаркети
Една след друга веригите супермаркети въвеждат ограничения за броя на опаковките брашно и слънчогледово олио, които клиентът може да купи, съобщава в. Kathimerini. Засега превантивната мярка е само за онлайн продажбите през платформите Sklavenitis, eMarket и efood.
Пазарният дял на електронните магазини се повиши значително по време на пандемията, но все още е сравнително малък и държи 5% от пазара на хранителни стоки.
Според мениджър на много голяма търговска верига, ситуацията е управляема, но мелниците вече не трупат запаси. Не така стои въпросът със слънчогледовото олио, за което се очертава недостиг. Затова някои вериги въведоха лимит за стоката – по два до четири пакета брашно и бутилки олио до 2 л и един петлитров контейнер.
В търговската мрежа слънчогледовото масло поскъпна с 4,69% за 20 дни, а брашното добави 7,81% към цената си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.