„Софийска вода” открива мобилен клиентски център

„Софийска вода” открива мобилен клиентски център

„Софийска вода” открива първи мобилен клиентски център. В него потребителите ще могат да подават сигнали за нарушения, както и да плащат сметките си.  

Бусът на четири колела ще обикаля повече от 20 квартала близки до столицата, отбелязва бТВ.

В него ще се предоставят всички услуги от един стандартен клиентски център.

Потребителите могат да заявят подмяна на водомер, смяна на партида и да получат всички административни услуги, които компанията извършва. Може също така да се подаде сигнал за кражба за вода.

Информация за местоположенията на мобилния център има на уебсайта и на безплатния телефон на дружеството, както и в районните кметства.

Проектът е постоянен и започва днес във Владая.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие