„Софийска вода” открива мобилен клиентски център

„Софийска вода” открива мобилен клиентски център

„Софийска вода” открива първи мобилен клиентски център. В него потребителите ще могат да подават сигнали за нарушения, както и да плащат сметките си.  

Бусът на четири колела ще обикаля повече от 20 квартала близки до столицата, отбелязва бТВ.

В него ще се предоставят всички услуги от един стандартен клиентски център.

Потребителите могат да заявят подмяна на водомер, смяна на партида и да получат всички административни услуги, които компанията извършва. Може също така да се подаде сигнал за кражба за вода.

Информация за местоположенията на мобилния център има на уебсайта и на безплатния телефон на дружеството, както и в районните кметства.

Проектът е постоянен и започва днес във Владая.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании