„СофтУни Светлина“ – първата частна гимназия за дигитални умения

„СофтУни Светлина“ – първата частна гимназия за дигитални умения

СофтУни и ЧОУ „Светлина“ създадоха първата в България частна гимназия за IT и дигитални умения – „СофтУни Светлина“. Програмата на гимназията  е за период от 5 години, започвайки от 8-ми клас.

Тя е акредитирана от Министерството на образованието и включва както задължителните общообразователни предмети, така и специализирани дисциплини, обособени в специалностите дигитален маркетинг и предприемачество, приложен програмист, графичен дизайн и мултимедия. Всяка от тези специалности предлага на учениците специфичен набор от умения. Така например учениците които изберат „приложен програмист“ ще изучават в много голяма дълбочина практическото програмиране и развиване на алгоритмично мислене, докато тези, които се спрат на специалността „Дигитален маркетинг и предприемачество“ ще получат програма с по-силен акцент върху основните фундаментални принципи на предприемачеството и маркетинга, а също така и ще придобият реални умения за работа с най-съвременните и значими маркетинг канали, инструменти и концепции.

Светлин Наков от СофтУни коментира, че най-силните страни на програмата на „СофтУни Светлина“ се състоят именно в обособяването на отделните специалности, извънкласни занимания, билингвално обучение и иновативна методология на преподаване, които целят да развият максимално потенциала на всеки ученик.

„СофтУни Светлина“ ще отвори врати този септември, като за учебната 2018/2019 г. ще могат да кандидатстват всички ученици, завършили 7-ми клас.

Повече информация можете да откриете на сайта на частна гимназия „СофтУни Светлина“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението