Васил Велев и Кирил Домусчиев стават членове на настоятелството на Технически университет-София

Васил Велев и Кирил Домусчиев стават членове на настоятелството на Технически университет-София

Васил Велев, председател на Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Кирил Домусчиев, председател на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ), д-р инж. Венцислав Славков, основател и управител на Спесима ООД, Иван Михайлов, председател на Автомобилен Клъстер България (АКБ) и Георги Стефанов, представител на Студентски съвет, са новите членове на настоятелството на Технически университет-София. На 19 ноември, 2018 г. се проведе заседание на настоятелите на ТУ-София, на което членовете единодушно избраха Васил Велев за председател на Съвета на настоятелите. 

Съветът на настоятелите е активен партньор на университета за осъществяване на ефективно и прозрачно управление и предоставяне на качествено образование. Настоятелите са сред най-добрите възпитаници на университета, изявени експерти в своята област и известни на обществото личности с активна позиция и авторитет. Те активно съдействат за решаване на актуалните проблеми на Университета и засилване на връзката с бизнеса и обществените и съсловните организации.

Съветът на настоятелите се състои от 7 членове. Петима от членовете се избират от Академичния съвет по предложение на ректора, а останалите двама се определят съответно от министъра на образованието и науката и от Студентския съвет.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?