Майкъл Блумбърг може да се включи в президентската надпревара в САЩ

Майкъл Блумбърг може да се включи в президентската надпревара в САЩ

Милиардерът и бивш кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг подаде сигнал, че може да се включи в надпреварата за президентските избори в САЩ догодина като кандидат на Демократическата партия, предадоха световните агенции.

Блумбърг все още не е решил окончателно дали да се кандидатира, посочиха негови съветници, но прави стъпки за започване на кампания, включително подаване на документи за участие в първичните избори в щата Алабама, информира Асошиейтед прес. Срокът за подаване на документи в Алабама е сравнително ранен и щатът е сред тези, които гласуват през т. нар. Супер вторник.

Блумбърг намекна за възможността да се включи в предизборната надпревара по-рано тази година, като посети щатите, в които се гласува рано, и възложи обстойни социологически проучвания. В крайна сметка реши да не се кандидатира, посочвайки като основание силните позиции на бившия вицепрезидент Джо Байдън, припомня БТА.

Твърди се обаче, че сега Блумбърг е все по-разтревожен от посоката, в която могат да поемат първичните избори на демократите на фона на засилващата се популярност на по-либерални кандидати като сенатор Елизабет Уорън.

Бившият кмет на Ню Йорк е разтревожен, че сегашният набор от кандидати на демократите "не са добре позиционирани", за да успеят да победят Доналд Тръмп, посочи съветникът му Хауърд Уолфсън.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?