БДВО удължава срока за участие в PR Приз 2018

БДВО удължава срока за участие в PR Приз 2018

БДВО удължава срока за участие в PR Приз 2018

Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) удължава срока за подадена на кандидатури за участие в тазгодишния конкурс за постижения в областта на комуникациите в България PR Приз. 

Участниците в тазгодишното 18-то издание на конкурса имат още 10 дни, за да подадат заявките си на сайта на организацията. Крайният срок е до 28-и април.

Публичните представяния на проектите-участници ще се проведат на 11-и, 12-и и 13-и май, а церемонията по награждаването на победителите ще се проведе на 22-и май в Sopharma Towers в София.

Журирането тази година ще протече по различен начин. Шестнайсетте категории ще имат петима различни оценители, но ще се запази традицията те да бъдат оптимален микс между изявени представители от професионални организации в сферата на комуникациите, неправителствения сектор, медиите и академичните среди.

За първи път в журито влизат и ръководителите на сродните организации Николай Караджов, изпълнителен директор на Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Росен Мисов, изпълнителен директор на Българска асоциация на рекламодателите (БАР) и Христо Христов, председател на националната IAB асоциация по дигитални комуникации.

По вече утвърдена традиция членове на журито остават председателите на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) Катя Димитрова и на Българската академична асоциация по комуникации (БААК) проф. Милко Петров, както и главният секретар на рекламния фестивал Mediamixx Георги Кузмов.

Неправителственият сектор ще бъде представен от директора на Българския дарителски форум (БДФ) Красимира Величкова, а медиите - от Максим Майер, редакционен директор и управител на сп. „Мениджър“, Надя Маринова, главен редактор и управляващ мениджър на b2b медия,  Ина Георгиева, главен редактор на сп. „Твоят бизнес“ и Кирил Вълчев, радио водещ в „Дарик радио“.

„Годината беше много динамична и това се вижда в разнообразните и интересни кандидатури, които получихме до момента. Наред с традиционните категории за продуктови и корпоративни комуникации, корпоративна социална отговорност, вътрешни, дигитални, кризисни комуникации и т.н., тази година ще наградим и проект за изграждане на работодателска марка, както и агенция и вътрешен комуникационен екип на годината“, коментира Мила Миленова, председател на УС на БДВО и председател на журито на PR Приз 2018. Тя ще бъде единственият член на журито, който ще оценява проектите във всички категории.

Конкурсът PR Приз отличава постиженията на комуникационните специалисти и отдели у нас. Провежда се всяка година от 2001 насам. Благодарение на дългогодишната си история и високото обществено доверие, PR Приз е един от най-значимите конкурси в сферата на комуникациите. Наградите на журито имат тежестта на едни от най-високите отличия в сектора.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ