Добрата комуникация в дигиталната ера

Добрата комуникация в дигиталната ера

Цел, доверие, прозрачност и умения - това са четирите принципна на когнитивната ера, казва Каспиан Смит, вицепрезидент, комуникации в IBM Европа. Той беше един от водещите лектори на третата регионална конференция на Международната ПР асоциация (IPRA).

По време на събитието “SOPR: SOMARKETING: SOFIA” някои от най-добрите комуникационни специалисти в световен мащаб представиха практиките, които отличават добрата комуникация в дигиталната ера.  Каспиан Смит сподели вижданията си относно ролята на изкуствения интелект и необходимите съставки за постигане на добри комуникационни стратегии днес.

Интересна съпоставка между снайперистите и маркетинг специалистите направи друг впечатляващ лектор, Дейвид Амерланд, автор и бизнес журналист. „Бъдете ефективни! Търсете данни, бъдете в социалните мрежи и използвайте ума си като снайперист“, коментира Амерланд пред публиката. Събитието продължи с още интересни теми, сред които бяха „Влиянието на ПР днес“, „Стойността и ролята на инфлуенсърите“, “Inbound PR”, „Измеримост на ПР за постигане на бизнес резултати“ и много други.

В рамките на конференцията за първи път в България се състоя и церемонията по връчване на престижните отличия на IPRA. Повече от 60 бяха наградите, присъдени както на агенции, така и на комуникационни отдели от целия свят. Разнообразните категории включваха „Комуникационно проучване“, „Корпоративна социална отговорност“, „Кампании на НПО“, „Ивент мениджмънт“, „Дигитални връзки с медиите“, „Социални мрежи за ПР“, „Международна ПР кампания“, „Лансиране на нов продукт“, „Технологии“ и много други.

Като част от конференцията, на 14-и октомври в „Дом на Европа“ се проведоха и три практически работилници, организирани с подкрепата на представителството на Европейската комисия в България. По време на първия уъркшоп бяха представени три от най-добрите комуникационни кампании в света, носители на отличията IPRA. В следващия панел фокус беше поставен върху това какви умения ще бъдат необходими на комуникационните специалисти в бъдеще. Вторият ден от конференцията завърши с

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ