„Интеримидж“ става част от независимата пиар мрежа NOVUM Worldwide
Българската агенция за пиар и специални събития „Интеримидж“, част от комуникационната група на „Интерпартнерс“ се присъединява към една от най-младите и бързо развиващи се независими пиар мрежи в световен мащаб – Novum Worldwide. Поканата за партньорството идва след няколко успешни съвместни проекта с членове на веригата в Република Хърватска и Холандия.
В рамките на това сътрудничество с още 19 агенции от различни държави, екипът на „Интеримидж“ ще има възможност провежда кампании за своите клиенти не само в България, а и извън границите ѝ.
„Последните години забелязваме много положителна тенценция – български компании да инвестират в масови комуникации и извън страната. Те не просто се развиват на други пазари, а градят брандове и поддържат репутация. Получаваме все повече такива запитвания от клиентите си и партньорството ни с агенциите от NOVUM Worldwide е логична крачка, за да отговорим адекватно и професионално на този тренд“, сподели Катя Димитрова, основател и управляващ партньор в „Интеримидж“.
Независимата пиар NOVUM WorldWide e създадена в отговор на растящите бизнес възможности в цяла Европа и други страни, споделя нейният основате Воутър Гласер. "За разлика от международните компании, заедно с нашите агенции-партньори, предлагаме много по-индивидуализиран подход и задълбочена местна експертиза, отчитаща културните специфики на различните пазари – нещо изключително важно в съвременния пиар. В NOVUM членуват само агенции, които предлагат отлични референции, персонализиран подход, творчество и съвременно стратегическо мислене и се радваме, че от „Интеримидж“ приеха поканата ни да представляват България в нашето портфолио.“, допълва той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.