Три нови категории ще отличат тазгодишния конкурс PR Приз
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) организира традиционния си конкурс за най-добри постижения от професионалните комуникации в България "PR Приз".
Конкурсът на БДВО "PR Приз 2018" стартира с три нови категории – "Комуникационна агенция на годината", "Вътрешен комуникационен отдел на годината" и "Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding", съобщават от организацията. Новите категории целят да отговорят на тенденциите в професията, както и да поощрят най-добрите агенционни и вътрешни комуникационни специалисти.
Изданието на конкурса през 2018 г. е 18-о поред. Това е най-дългогодишният конкурс в сферата на връзките с обществеността.
Категорията „Комуникационна агенция на годината“ се завръща след повече от десетгодишно прекъсване, а нейният аналог в сферата на корпоративния PR – категорията „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ – е единствен по рода си за България. Той ще отличава постиженията на вътрешни отдели по отношение на реализирани изключителни комуникационни кампании, самостоятелно или с подкрепата на агенции и други подизпълнители.
„Признанието и аплодисментите трябва да бъдат и за двете страни – и за креативните агенционни умове, и за стратезите, които управляват репутацията на организацията вътре в нея. Ето защо решихме да наградим най-добрите вътрешни отдели наравно с най-добрите агенции“, обяснява Мила Миленова, председател на БДВО и председател на журито на PR Приз 2018.
Екипът, работата с вътрешните и външните клиенти, стратегическите планове и тяхната реализация ще бъдат във фокуса при оценяването на двете специални категории. Влияние ще оказват и оценките на проектите, представени в останалите категории.
Третата нова награда тази година – „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“, отразява нарасналата популярност на течението в комуникациите и HR за популяризиране на компаниите като работодатели.
По традиция PR Приз ще получат още най-добрите „Корпоративна комуникационна кампания“, „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Зелени комуникации и градска среда“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитална кампания или проект“, „Имиджмейкинг“ и „Студентски комуникационен проект“.
Заявките за участие може да се подават на сайта на БДВО до 18 април.
Общо 16-те конкурсни категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти, които ще бъдат поетапно обявявани до затварянето на регистрацията. Церемонията по награждаването ще бъде на 18 май.
В седмицата преди официалната церемония ще се проведат открити представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.