United Partners на финал в конкурса за агенция на годината SABRE Awards

United Partners на финал в конкурса за агенция на годината SABRE Awards

Българската комуникационна агенция United Partners се нареди сред финалистите в конкурса за агенция на годината в Източна Европа SABRE Awards 2018. Тя в топ 60 на агенциите в регион EMEA (Europe, Middle East and Africa) на надпреварата, с което затвърждава позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в Централна и Източна Европа.

Освен в тази категория, United Partners съвместно с Мтел, чието комуникационно обслужване пое от юли 2017 г., e сред финалистите в категория „Public Education“ с проекта Mtel Media Masters, съобщават от агенцията.

Вече 7 години подред Mtel Media Masters отличава най-добрите журналистически разработки, показващи как технологиите, иновациите и научните открития влияят върху живота ни и го променят.

Признание агенцията получи и със сертификат за отличие в категорията „THOUGHT LEADERSHIP IN PR“ за първа фаза от проекта Hack The Fake News, чиято цел е откриване на решения за борба с „фалшивите новини“, базирани на последните технологии в областта на анализа на текстови данни - изкуствен интелект и машинно самообучение. Първата фаза от проекта се проведе на локално ниво, а втората която предстои тази година ще се проведе на глобално ниво.

“За нас тези отличия са важни, защото ни дават отговор на въпроса дали се движим в правилната посока. Живеем в динамичен свят, променяме се всеки ден, търсим и предлагаме нови услуги и решения. Награди като SABRE са ветропоказател на комуникационния бизнес и нареждайки се сред най-добрите в Европа е знак, че сме в крак със световните тенденции като качество на работа и предлагани комуникационни стратегии и кампании“, коментира Mария Гергова-Бенгтссон, основател и управляващ директор в United Partners

United Partners е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации.

През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, Mastercard, Vivacom, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Mtel и др. През годините United Partners печели многобройни отличия от конкурси в сферата на комуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория „Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ