United Partners на финал в конкурса за агенция на годината SABRE Awards

United Partners на финал в конкурса за агенция на годината SABRE Awards

Българската комуникационна агенция United Partners се нареди сред финалистите в конкурса за агенция на годината в Източна Европа SABRE Awards 2018. Тя в топ 60 на агенциите в регион EMEA (Europe, Middle East and Africa) на надпреварата, с което затвърждава позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в Централна и Източна Европа.

Освен в тази категория, United Partners съвместно с Мтел, чието комуникационно обслужване пое от юли 2017 г., e сред финалистите в категория „Public Education“ с проекта Mtel Media Masters, съобщават от агенцията.

Вече 7 години подред Mtel Media Masters отличава най-добрите журналистически разработки, показващи как технологиите, иновациите и научните открития влияят върху живота ни и го променят.

Признание агенцията получи и със сертификат за отличие в категорията „THOUGHT LEADERSHIP IN PR“ за първа фаза от проекта Hack The Fake News, чиято цел е откриване на решения за борба с „фалшивите новини“, базирани на последните технологии в областта на анализа на текстови данни - изкуствен интелект и машинно самообучение. Първата фаза от проекта се проведе на локално ниво, а втората която предстои тази година ще се проведе на глобално ниво.

“За нас тези отличия са важни, защото ни дават отговор на въпроса дали се движим в правилната посока. Живеем в динамичен свят, променяме се всеки ден, търсим и предлагаме нови услуги и решения. Награди като SABRE са ветропоказател на комуникационния бизнес и нареждайки се сред най-добрите в Европа е знак, че сме в крак със световните тенденции като качество на работа и предлагани комуникационни стратегии и кампании“, коментира Mария Гергова-Бенгтссон, основател и управляващ директор в United Partners

United Partners е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации.

През последните 20 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, иновативни дигитални кампании за водещи компании в различни сфери на бизнеса, сред които Procter & Gamble, IBM, Mastercard, Vivacom, UNICEF, Nestle, VMware, Viber, Bayer, Mtel и др. През годините United Partners печели многобройни отличия от конкурси в сферата на комуникациите, сред които златната награда на IPRA в категория „Най-добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble и „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture).

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
На днешната дата, 22 октомври. Рождениците днес
Застаряването на населението се задълбочава: 24% от хората у нас са над 65 години
Как да се сдобиете с всичко, което поискате
Лидерство и изкуството да задаваш въпроси
Инвестиция отвъд числата - или когато качеството е по-важно от количеството
Христо Иванов пред президента: Носителят на третия мандат ще трябва да бъде посредник