United Partners с нова услуга - "Inbound ПР и маркетинг"

United Partners с нова услуга - Inbound ПР и маркетинг

Комуникационна агенция United Partners добавя към портфолиото си още една, нова услуга - "Inbound ПР и маркетинг", съобщават представители. 

Методологията на услугата е фокусирана върху привличането на потенциални клиенти/потребители чрез подходящо и полезно съдържание за тях чрез канали като блог статии, уеб сайтове, търсачки и социални медии. В своята основа Inbound маркетингът разчита на най-сложното от всички предимства - това даден бранд да има какво да каже на аудиторията и да може да го каже по интересен начин и в правилния момент. Колкото по-често се случва този цикъл на говорене, толкова по-вероятно е потенциалният клиент да се превърне в реален такъв, посочват от United Partners.

Услугата е в партньорство с HubSpot - платформа за CRM, маркетинг, продажби и обслужване на клиенти, а United Partners e първата в България и Югоизточна Европа, която е сертифициран партньор на платформата. Тя е една от водещите комуникационни агенции, специализирана в сферата на корпоративните и интегрирани маркетингови комуникации и цели да даде на компаниите необходимите инструменти за управление на цялостното изживяване на потребителите - от разпознаваемост, до превръщането им в застъпник на конкретни брандове.

"Един от ключовите стратегически стълбове на United Partners е иновации във всичко, което правим. Комуникационния бизнес се развива много динамично. Всеки ден излизат нови инструменти и методологии, които правят работата ни по-ефективна, по-лесна и по-резултатна. Търсенето и адаптирането на нови методологии е основна част от ежедневието ни с цел да сме полезни и да добавяме все по-голяма стойност за бизнесите на нашите клиенти. Радвам се, че днес  представяме Inbound ПР - една изключителна иновация в ПР сферата, в която вярваме и вече адаптираме", коментира Мария Гергова-Бенгтссон - основател и изпълнителен директор на United Partners. 

"Inbound ПР е идея и методология, която разработих, след като в HubSpot работих дълго време с ПР агенции от различни държави, а преди това самата аз работих в няколко ПР агенции в Германия и Англия. Inbound ПР методът е начин традиционните ПР агенции да подобрят модела си на работа, за да могат да отговорят на нуждите на клиентите и потребителите в дигиталния свят, в който технологиите се развиват по-бързо, от колкото могат да се възприемат. Радвам се, че именно United Partners започва да развива и предлага услугата в България и Югоизточна Европа. Вярвам, че опитът и познанията, които агенцията има, ще допринесат за развитието, популяризирнаето и налагането на идеята и нуждата от Inbound ПР и маркетинг", казва Илияна Старева, мениджър програма за глобални партньорства и автор на книгата "Inbound PR". 

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
На днешната дата, 22 октомври. Рождениците днес
Как да се сдобиете с всичко, което поискате
Застаряването на населението се задълбочава: 24% от хората у нас са над 65 години
Лидерство и изкуството да задаваш въпроси
Инвестиция отвъд числата - или когато качеството е по-важно от количеството
Христо Иванов пред президента: Носителят на третия мандат ще трябва да бъде посредник