United Partners с нова услуга - "Inbound ПР и маркетинг"

United Partners с нова услуга - Inbound ПР и маркетинг

Комуникационна агенция United Partners добавя към портфолиото си още една, нова услуга - "Inbound ПР и маркетинг", съобщават представители. 

Методологията на услугата е фокусирана върху привличането на потенциални клиенти/потребители чрез подходящо и полезно съдържание за тях чрез канали като блог статии, уеб сайтове, търсачки и социални медии. В своята основа Inbound маркетингът разчита на най-сложното от всички предимства - това даден бранд да има какво да каже на аудиторията и да може да го каже по интересен начин и в правилния момент. Колкото по-често се случва този цикъл на говорене, толкова по-вероятно е потенциалният клиент да се превърне в реален такъв, посочват от United Partners.

Услугата е в партньорство с HubSpot - платформа за CRM, маркетинг, продажби и обслужване на клиенти, а United Partners e първата в България и Югоизточна Европа, която е сертифициран партньор на платформата. Тя е една от водещите комуникационни агенции, специализирана в сферата на корпоративните и интегрирани маркетингови комуникации и цели да даде на компаниите необходимите инструменти за управление на цялостното изживяване на потребителите - от разпознаваемост, до превръщането им в застъпник на конкретни брандове.

"Един от ключовите стратегически стълбове на United Partners е иновации във всичко, което правим. Комуникационния бизнес се развива много динамично. Всеки ден излизат нови инструменти и методологии, които правят работата ни по-ефективна, по-лесна и по-резултатна. Търсенето и адаптирането на нови методологии е основна част от ежедневието ни с цел да сме полезни и да добавяме все по-голяма стойност за бизнесите на нашите клиенти. Радвам се, че днес  представяме Inbound ПР - една изключителна иновация в ПР сферата, в която вярваме и вече адаптираме", коментира Мария Гергова-Бенгтссон - основател и изпълнителен директор на United Partners. 

"Inbound ПР е идея и методология, която разработих, след като в HubSpot работих дълго време с ПР агенции от различни държави, а преди това самата аз работих в няколко ПР агенции в Германия и Англия. Inbound ПР методът е начин традиционните ПР агенции да подобрят модела си на работа, за да могат да отговорят на нуждите на клиентите и потребителите в дигиталния свят, в който технологиите се развиват по-бързо, от колкото могат да се възприемат. Радвам се, че именно United Partners започва да развива и предлага услугата в България и Югоизточна Европа. Вярвам, че опитът и познанията, които агенцията има, ще допринесат за развитието, популяризирнаето и налагането на идеята и нуждата от Inbound ПР и маркетинг", казва Илияна Старева, мениджър програма за глобални партньорства и автор на книгата "Inbound PR". 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ