United Partners грабна награда на IPRA
Агенция United Partners спечели единствената награда за България от Golden World Awards, организирани от Международната PR асоциация – IPRA.
Тя бе отличена в категорията „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture) на церемония в Доха, Катар. Това е първата награда в тази категория за агенция от Централна и Източна Европа в историята на престижните PR награди, отбелязват от агенцията.
Българската агенция United Partners е отличена за мащабна образователна кампания по призовия проект EE MUSIC. Целта на кампанията бе да информира организаторите на фестивали, концерти и други музикални събития в цяла Европа за отпечатъка, който те оставят върху околната среда и да им даде полезни инструменти за повишаване на енергийната ефективност и устойчивостта на техните събития.
Проектът се осъществи с финансовата подкрепа на програмата “Интелигентна енергия – Европа“. За малко повече от три години в неговите рамки бяха реализирани резултати в ключови държави като Австрия, Франция, Германия, Холандия, Португалия, Румъния, Испания, Великобритания и други. Участие взеха музиканти, DJ артисти, енергийни експерти, както и организатори на някои от най-големите фестивали в Европа, популярни със своята активна политика за опазване на екологичното равновесие.
За да приемат престижния плакет на гала вечерята присъстваха представители на United Partners, Метин Казак, посланик на България в Катар, джаз певицата Йълдъз Ибрахимова и пианистът Живко Петров.
На церемонията по награждаването в Доха, Катар, бяха връчени общо 56 награди на комуникационни агенции и вътрешни PR екипи от цял свят за различни аспекти на професионалните комуникации – корпоративни комуникации, продуктови кампании, CSR проекти, кризисни комуникации, комуникации в социалните мрежи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.