United Partners грабна награда на IPRA

United Partners грабна награда на IPRA

United Partners грабна награда на IPRA

Агенция United Partners спечели единствената награда за България от Golden World Awards, организирани от Международната PR асоциация – IPRA.

Тя бе отличена в категорията „Най-добра международна PR кампания от агенция“ за работата по проекта EE MUSIC (Energy Efficient Music Culture) на церемония в Доха, Катар. Това е първата награда в тази категория за агенция от Централна и Източна Европа в историята на престижните PR награди, отбелязват от агенцията.

Българската агенция United Partners е отличена за мащабна образователна кампания по призовия проект EE MUSIC. Целта на кампанията бе да информира организаторите на фестивали, концерти и други музикални събития в цяла Европа за отпечатъка, който те оставят върху околната среда и да им даде полезни инструменти за повишаване на енергийната ефективност и устойчивостта на техните събития.

Проектът се осъществи с финансовата подкрепа на програмата “Интелигентна енергия – Европа“. За малко повече от три години в неговите рамки бяха реализирани резултати в ключови държави като Австрия, Франция, Германия, Холандия, Португалия, Румъния, Испания, Великобритания и други. Участие взеха музиканти, DJ артисти, енергийни експерти, както и организатори на някои от най-големите фестивали в Европа, популярни със своята активна политика за опазване на екологичното равновесие.

За да приемат престижния плакет на гала вечерята присъстваха представители на United Partners, Метин Казак, посланик на България в Катар, джаз певицата Йълдъз Ибрахимова и пианистът Живко Петров.

На церемонията по награждаването в Доха, Катар, бяха връчени общо 56 награди на комуникационни агенции и вътрешни PR екипи от цял свят за различни аспекти на професионалните комуникации – корпоративни комуникации, продуктови кампании, CSR проекти, кризисни комуникации, комуникации в социалните мрежи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ