Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2022
Дистинкт груп АД е „Агенция на годината“, стана ясно снощи на връчването на годишните награди BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Тази година те са под надслов „Благодарение на хората“ и техният фокус бе изцяло към екипите, които стоят зад добрите кампании в България. „Във възторга към социалните медии, към всички начини за комуникация от дистанция, трябва да помним, че зад всяко чудо, зад всяка велика кампания стоят хора със своите емоции, притеснения, гордост и его. Точно затова тази година с наградите искаме да кажем едно огромно „благодаря“ на всички вас, хората от агенциите и компании, които всеки ден или по няколко пъти на ден правите чудеса”, заяви Александър Христов, председател на БАПРА.
В тазгодишното издание на BAPRA Bright Awards кандидатстваха проекти в 14 категории. Кратки представяния на всички проекти можете да видите тук
Наградите бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации.
Международното жури присъди второто място на United Рartners, а трето – на All Channels Communication Group. В другата специална категория „Кампания на годината“ на първо място бяха отличени две агенции: proof. – за кампанията „Избери да гласуваш“, и PR Play – за „Заедно за повече здраве“. На второ място беше отличена кампанията на proof. “бъди себе си”, а на трето - “красивото за нас е ужасяващо за тях”, отново на агенция proof.
Ето и пълният списък на наградените:
1.Комуникации към крайни потребители
Първо място: избери да гласуваш, proof.
Второ място: Опашката на Крадецът, All channels Communication Group
Трето място: ИКЕА Арт Ивент – Дронове в Националния природонаучен музей, Параграф 42
Трето място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД
2.Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)
Първо място: I AM AMAZING, All channels Communication Group
Второ място: избери да гласуваш, proof.
Трето място: Благодарим ти, че пестиш!, Параграф 42
3. Специално събитие или лансиране
Първо място: "Боса разходка" - част от кампания "Вземи краката си в ръце активно", Интеримидж ЕООД
Второ място: L'Oreal – Да отпразнуваме жените в науката, M3 Communications Group, Inc.
Трето място: Виртуалният бар на Jameson за деня на св. Патрик, All channels Communication Group
4. Кампания за корпоративна социална отговорност
Първо място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД
Второ място: Информационна кампания в подкрепа на донорството и трансплантациите „Да дариш живот“, ПИАР Плей ООД
Трето място: Рециклирането има смисъл, Дистинкт Груп АД
5. Комуникации в публичния сектор
Първо място: България без дим: The NO NO Dance, Параграф 42
Първо място: красивото за нас е ужасяващо за тях, proof.
Второ място: ИКЕА: кампания против насилието в училище „В час с проблемите Параграф 42
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.