Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2022

Обявиха победителите в BAPRA Bright Awards 2022

Дистинкт груп АД е „Агенция на годината“, стана ясно снощи на връчването на годишните награди BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Тази година те са под надслов „Благодарение на хората“ и техният фокус бе изцяло към екипите, които стоят зад добрите кампании в България. „Във възторга към социалните медии, към всички начини за комуникация от дистанция, трябва да помним, че зад всяко чудо, зад всяка велика кампания стоят хора със своите емоции, притеснения, гордост и его. Точно затова тази година с наградите искаме да кажем едно огромно „благодаря“ на всички вас, хората от агенциите и компании, които всеки ден или по няколко пъти на ден правите чудеса”, заяви Александър Христов, председател на БАПРА.

В тазгодишното издание на BAPRA Bright Awards кандидатстваха проекти в 14 категории. Кратки представяния на всички проекти можете да видите тук

Наградите бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации.

Международното жури присъди второто място на United Рartners, а трето –  на All Channels Communication Group. В другата специална категория „Кампания на годината“ на първо място бяха отличени две агенции: proof. – за кампанията „Избери да гласуваш“, и PR Play – за „Заедно за повече здраве“. На второ място беше отличена кампанията на proof. “бъди себе си”, а на трето - “красивото за нас е ужасяващо за тях”, отново на агенция proof.

Ето и пълният списък на наградените:

1.Комуникации към крайни потребители

Първо място: избери да гласуваш, proof.

Второ място: Опашката на Крадецът, All channels Communication Group

Трето място: ИКЕА Арт Ивент – Дронове в Националния природонаучен музей, Параграф 42

Трето място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД

 

2.Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт)

Първо място: I AM AMAZING, All channels Communication Group

Второ място: избери да гласуваш, proof.

Трето място: Благодарим ти, че пестиш!, Параграф 42

 

3. Специално събитие или лансиране

Първо място: "Боса разходка" - част от кампания "Вземи краката си в ръце активно", Интеримидж ЕООД

Второ място: L'Oreal – Да отпразнуваме жените в науката, M3 Communications Group, Inc.

Трето място: Виртуалният бар на Jameson за деня на св. Патрик, All channels Communication Group

 

4. Кампания за корпоративна социална отговорност

Първо място: Digital Scouts - Знаеш, преди да скролваш, Дистинкт Груп АД

Второ място: Информационна кампания в подкрепа на донорството и трансплантациите „Да дариш живот“, ПИАР Плей ООД

Трето място: Рециклирането има смисъл, Дистинкт Груп АД

 

5. Комуникации в публичния сектор

Първо място: България без дим: The NO NO Dance, Параграф 42

Първо място: красивото за нас е ужасяващо за тях, proof.

Второ място: ИКЕА: кампания против насилието в училище „В час с проблемите Параграф 42

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ