ЦСКА с нов спонсор

ЦСКА с нов спонсор

ЦСКА подписа рекламен договор с германската компания LIQUI MOLY. Контрактът е за три сезона - от 2017/2018 до 2019/2020 година. Логото на марката вече присъства на стадион „Българска армия", официалния сайт на ЦСКА, както и в залата за пресконференции.

LIQUI MOLY е немска компания за производство на моторни масла и добавки номер 1 в Германия. В продължение на години марката печели признанието „ТОП БРАНД" в своята категория, което е гаранция за постоянно високото качество на продуктите, отличната репутация и оценката на експерти и крайни потребители по цял свят.

Повече от 4000 продукта и присъствие в над 100 страни, цифри, зад които стоят над 60 години история и заслужено доверие в глобална марка с традиции като LIQUI MOLY.

LIQUI MOLY подкрепя постиженията на спортисти от различни дисциплини навсякъде по света, като застава зад успехите не само на популярните отбори, но и на младите попълнения в детско-юношеските школи към клубовете.

Това е първото партньорство на LIQUI MOLY с професионален футболен отбор в страната, с което глобалната марка показва своето международно признание към спортните успехи на най-големия български отбор - ЦСКА.

Партньорството на LIQUI MOLY с ЦСКА се развива и в полза на феновете на клуба, които притежават членска карта "Сърца червени". LIQUI MOLY предоставя специални условия за всички членове при пазаруване на продукти на марката от търговските обекти на фирмата в страната.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас