Без парабени? Това вече не е достатъчно!

Без парабени? Това вече не е достатъчно!

"По един или друг начин, човешките действия определят човешката съдба, а не съдбата на природата. Природата ще продължи напред. Тя винаги е готова да се развива. А хората готови ли са?" Това е един от съществените въпроси, които си струва да си задаваме всеки ден. Това е и мотото на Милениум поколението, което определя модните тенденции в момента и настройва компаса на производителите как се променят потребителските модели на поведение. Една от тези тенденции, с все по-доминиращо значение е екосъзнанието, вярва Клаудио Галина, фамилен наследник на известната италианска компания за веган козметика Previa. Той гостува в София за лансирането на марката за първи път и на български пазар, заедно с новаторите стилисти Давиде Бозато и Иван Вандели, въвели ориенталските релаксиращи масажни техники на скалпа при фризьорските процедури.

Разсъждавайки над мотото на милениумите, Клаудио и екипът на неговата компания създават изцяло нова визионерска концепция за грижата за красота, а след това я доразвиват и в иновативно портфолио, от което у нас взизат на пазара 4 серии за коса. "Сигурно ви прави впечатление, че напоследък, върху опаковките на повечето козметични продукти има специален надпис, който подчертава: БЕЗ ПАРАБЕНИ! Премахването на парабените, които са вид консерванти бе една от първите спечелени битки на зелената линия в мисленето на обществата", разказа той на специално събитие пред журналисти в демонстрационния салон на вносителя на висок клас козметика и фризьорско оборудване от Италия, Франция и Германия фирма Антоанет ООД, ексклузивен представител на Previa в България. 

Галини, един от посланиците на италианската органик грижа за красота у нас, не се задоволява с масовата мода "БЕЗ ПАРАБЕНИ!" Съвсем не е достатъчно да кажеш, че си био и органик, ако сложиш този надпис, убедено твърди той. И ако сега това е актуално, ние се запитахме, какво ще искат да прочетат хората на етикетите след 10 години, когато екоосъзнаването ще е още по-развито, споделя той. И разкрива: След 10 години, това, което ще искате да видите на етикетите е,

"БЕЗ:

- DEA/ТЕA/MEA

- EDTA - eтилендиаминтетраоцетна киселина

- РЕG - полиетиленгликол

- Тиазолинон

- DMDM алантоин

- ланолин

- бензофенон

- имидазолидинил

- урея

Зад тези съкращения и сложни за произнасяне термини се крият нефтени деривати, консерванти, изкуствени оцветители, химични агресивни агенти и те все още продължават да присъстват в много козметични продукти, казва Клаудио. И които няма да срещнете още сега, а не след 10 години в Previa. Много е просто - премахването им от продуктите за коса например и замяната им с наистина чисти съставки от природата, позволява на косата да остане чиста за по-дълго време, обяснява той.

Но възможно ли е да бъдат заменени с природни съставки и да имаме същият ефект - силна, здрава, блестяща коса, ухаеща на райския аромат на Капри например?  Да, напълно, гарантира Клаудио Галина. Формулите на продуктите от ново поколение в грижата за коса на Previa са базирани на биовтечнени растителни молекули, които правят активните съставки изключително трайни и ефективни; стволови клетки; био сертифицирани растителни екстракти, органичен екстракт от Женшен, ключов протеин като хидролизиран колаген, и разбира се, основният "строителен материал" на косъма - кератин, също хидролизиран. Природни съставки са и отличителната нотка на всяка от специализираните серии, които са приложими както за професионална употреба, така и за домашна грижа. Фитокомплекс от бял трюфел, отглеждан предимно в Северна Италия (даже и от самия Галина) e вълшебната съставка на антиейдж веган терапията за увредена, тънка и чуплива коса. Серията за боядисана коса е със зелен орех, за обем - с цвят от липа, а терапията против косопад е със стволови клетки от червена лоза. А всички продукти са в еко опаковки от материали, направени от захарна тръстика. С изцяло натурални съставки са и боите за коса на марката. В Previa вярват, че красотата започва отвътре. Което означава да бъдеш честен към себе си и обещанията, които даваш - на клиента, на света и на бъдещето. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ