Съвременният човек няма време за неудобни обувки

Съвременният човек няма време за неудобни обувки

През последната повече от година и половина светът е принуден да се съобразява с вируса SARS-CoV-2, който предизвика глобална пандемията и доведе до въвеждането на безпрецедентни ограничителни мерки върху свободното движение на хората. Това доведе до съществени промени в света на бизнеса и ускори редица процеси, които се наблюдават през последните години, включително пренасочването на все повече потребители към онлайн магазините.

Пандемията обаче имаше и друг ефект - тя извади на преден план грижата за здравето и накара много от нас да започнат да отделят повече време за физическа активност, било то у дома или пък на чист въздух, след като ограничителните мерки бяха разхлабени. В резултат много хора се възползваха от възможността да си купят нов чифт маратонки, за да си гарантират комфортно преживяване при всеки тип активност. Същият този комфорт превърна маратонките и кецовете в предпочитания тип обувки дори за всекидневна употреба. Ако в днешния забързан свят има едно нещо, което човек не може да си позволи, то това са неудобните и твърди обувки, които внасят допълнителна умора и натоварване в нашето ежедневие.

Логичният резултат от тези тенденции е, че все повече хора търсят онлайн удобни маратонки, кецове и спортни обувки. Широк избор от точно такива стоки може да намерите на сайта ShopSector.com, който предлага на потребителите си висококачествени оригинални обувки от световноизвестни марки, сред които Adidas, Puma, Reebok, Nike и много други, на максимално достъпни цени.

Повече за компанията и за тенденциите на българския пазар ще ни разкаже нейният главен изпълнителен директор Александър Иванов.

[[{"fid":"380537","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

- Историята на ShopSector започва през 2013 г. Какво се промени за тези 8 години?  

- Историята на марката ShopSector стартира през 2013-та година. Преди това обаче ми  трябваха няколко години, докато придобия достатъчно опит в онлайн търговията.

Стартирахме сайта през 2013-та година, може би с под 100 модела маратонки асортимент и доста скромен рекламен бюджет - всичко беше собствена инвестиция, без кредити или външни инвеститори. Началото не беше лесно, често се препъвахме, имаше месеци, в които работехме на загуба. Не спирахме обаче да се учим от всеки наш ход и така през 2015-та година имахме ясни стратегия и план, цели и екип, с които да ги преследваме.

През 2019-та година спечелихме и първата ни награда - “Електронен магазин на 2019” в конкурса Сайт на Годината. Тогава бях изключително щастлив и горд, защото тази награда материализира всички усилия през годините, които влагаме като екип всеки ден. Наградата също ми доказа, че вървим в правилната посока и успяваме да доставяме качествен продукт на хората, както и да поддържаме високи стандарти в уеб пространството.

Останалото е една успешна история, която пишем и до ден днешен.

Като най-голяма промяна мога да посоча, че в последните няколко години инвестираме много в софтуер и автоматизация. Благодарение на този ход станахме много по-ефективни и по-бързи в целия процес на пазаруване в ShopSector.com. Това днес ни дава силата да сме много експанзивни, да поемаме големи натоварвания, без това да се отразява в забавяния при крайния клиент.

- Как се отразява пандемията от COVID-19 на Вашия бизнес? Отчитате ли завишен интерес към онлайн пазаруването?   

- Страхотен и доста труден за отговор въпрос. Ние винаги сме добре подготвени, с много добре подбрани модели и зареден склад. Със затварянето на големите магазини очаквахме ръст към интереса в онлайн пазаруването, което стана факт, но отделно с това конкуренцията също много се засили. 

Като психика на екипа, поведение на хората, няма как да скрия, че беше труден период. Неяснотата, страха от неизвестното, липсата на социални контакти - всичко това се отразява на всеки. Хубавото е, че всички се опитваме да гледаме позитивно на нещата, подкрепяме се и това ни дава сили да продължаваме напред с пълна пара. 

Интерес към онлайн пазаруването имаше и преди Пандемията. Просто тя подейства като реактив и изстреля онлайн пазара с бясна скорост напред. Може би, ако нямаше такъв катализатор, тази стъпка щеше да отнеме поне 5 години. Едно от основните нови неща, е че хората все по-малко се страхуват да пазаруват онлайн.

- Как изглежда българският пазар през Вашите очи и какви тенденции се наблюдават сред потребителите у нас?  

- Пазарът в България, ако говорим за онлайн търговията, е развиващ се. Тук все още догонваме външните пазари. Самите клиенти нямат проблем с използването на сайтове за онлайн пазаруване, дори се справят много добре с тях и в процеса на поръчване. Тепърва обаче ще се наблюдава все по-голям интерес към онлайн пазаруването. 2020-та година засили много сериозно процеса по трансформация на мислене на хората, но това беше само началния старт. Очаквам в следващите години да наблюдаваме доста сериозен спринт в това отношение.

Една страхотна тенденция, която наблюдаваме при нас е, че все повече хора поръчват онлайн, без да се колебаят или да изпитват страх. Преди 2020-та година често получавахме запитвания с въпроси от типа на - Какво ако номерът не ми стане? Мога ли да върна маратонките? Мога ли да ги заменя, ако не ми харесат? Мога ли да ги видя преди да платя? През 2021-ва срещаме все по-малко такива въпроси, което говори, че културата на онлайн пазаруване на хората се е повишила, както и доверието им към ShopSector.com.

Наблюдаваме и увеличаване на броя клиенти, плащащи с карти. Лично за мен това е стъпка в правилната посока.

Георги Георгиев, Мениджър Нюз

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ