Amazon промени новото си приложение, за да не се бърка с … Хитлер
Глобалният лидер в онлайн търговията Amazon се наложи да промени дизайна на мобилното си приложение, за да не създава асоциации с Адолф Хитлер.
Новата заглавна иконка на мобилното приложение на Amazon беше представена през януари. Тя представляваше запазената марка на компанията - усмивка под формата на стрелка, над която беше разположена синя лента, която трябва да представлява отметка или тиксо, с което се залепят колетите на компанията. Този формат на иконката обаче бързо беше асоциирано с мустаците на лидера на германския райх по време на Втората световна война и идеолог на нацизма Адолф Хитлер. Това явно принуди Amazon бързо да реагира и да промени логото, като при новия вариант отметката е леко подгъната.
По информация на Би Би Си новата икона е била изпробвана в няколко държави, преди окончателната промяна да влезе в сила.
Преди това иконката на Amazon показваше количка за пазаруване. „Когато родителите ми не можеха да намерят новата иконка на Amazon им казах просто да търсят картонения Хитлер“, коментира един потребител в Twitter.
„За съжаление на Amazon тази лента веднага извиква в съзнанието ни ясно разпознаваем хитлеров мустак, което със сигурност не е асоциацията, която те са искали да провокират в клиентите си“, коментира Коли Портър Бел, изпълнителен директор на брандинг компанията Vicky Bullen.
„Идеята беше потребителите да влизат в приложението със същия ентусиазъм, който имат, когато видят пристигнал пакет“, се казва в съобщение на Amazon.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.