Facebook засилва проверките на политическата реклама

Facebook засилва проверките на политическата реклама

Facebook ще изпраща пощенски картички в САЩ на реални адреси, за да проверява местонахождението на хора, които поръчват реклами на американските изборни кандидати в най-голямата социална мрежа. Това предават американски медии, цитирайки Кейти Хардбат - директор в компанията, коментирала темата на специална конференция. 

Мярката ще бъде част от засилването на сигурността по отношение на политическата реклама във Facebook след обвиненията в международно вмешателство чрез реклама в интернет по време на кандидат-президентските избори в Щатите през 2016 г. 

Социалната мрежа е част от разследване на американските власти за намеса в изборите. 13 руснаци са обвинени във вмешателство. Според ФБР те са публикували в мрежите като американци и са харчили хиляди долари месечно за купуване на политическа реклама. Освен това са правили затворени групи в социалните мрежи, включително във Facebook, Instagram.

Руският външен министър Сергей Лавров отхвърли обвиненията, наричайки ги безпочвени. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Френският министър на бюджета: Ако не оправим финансите си, други ще решават вместо нас
Доналд Тръмп нарече протестиращите „животни“ и обеща да „освободи“ Лос Анджелис
Израел депортира шведската екоактивистка Грета Тунберг към родината ѝ
Срещу конкуренцията: ЖП операторът Eurostar обеща директни влакове от Великобритания до Германия и Швейцария
Нова порция слънце и високи температури
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
ООН отчита „безпрецедентен спад“ на световните нива на раждаемост
САЩ и Китай договориха рамка за разрешаване на търговските спорове